Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KARLA AUTO DIISLIKESKUS

10:21 02.03.2015
professor_sammaljalg
Re: Karla Auto diislikeskus
olles palju kokku puutunud autoremondifirmade telgitagustega, siis enamusel pole kuskil võimalust dilemmaks, et keda nüüd tööle võtta ja keda mitte. vahet pole, oskad või mitte, oled varem teinud või mitte, pane tunked selga ja anna minna. alguses läheb loomulikult palju p-e, enamus alustajaid viskab mutrivõtme nurka, mõned on võimelised tööd tegema "käib kah" tasemel, vähesed hakkavad väga head tööd tegema aga nendest enamus jällegi sõidab parvlaevaga põhja ja läände minema. kehtib nii esinduste kui ka nurgataguste garaazhibokside kohta.
11:47 02.03.2015
tiit_ (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kus kohas rekkafirmad ja bussikoondised (TAK) oma diisleid ja automaatkäigukaste remondivad?
Heast töökohast ei lähe keegi minema veelvähem pere juurest kaugele põhja või lõunasse. Sellest järeldaks, et klienti kooritakse kõvasti aga töömeest ei taheta tööle vääriliselt tasustada.
14:49 02.03.2015
Siiiidiuss (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kui lubate siis pisut spekuleerin ka sest kõike ma ei tea. "Rekkafima" ütleme siiski transpordifirmad jagunevad kaheks või kolmeks. Osadel on uuemad autod mida hooldatakse vähemalt garantiiperioodil esinduses ja vahel ka peale garantiiperioodi nii kuidas omanikud soovivad. Mõnedel ettevõtetel ei ole ühtki uut autot ja paljud lasevad näiteks autojuhtidel peaaegu et kodus põlveotsas remontida. Osadel on ka vähemalt garaaz kuhu alla sõita ja keevitusseadmed ja enamvähem korralikud tööriistad. Tehakse nii palju kui võimalik nö oma jõududega kulude kontrolli all hoidmiseks. Ja kui mõistus enam ei võta siis odavalt enam ise tehes läbi ei saa ja pannakse diagnostikaks arvutid ka sappa. Sest valediagnoosiga remont on mõttetu aja ja raha lulu. Paljud, väga paljude ettevõtete omanikud on öelnud, et kui oma jõududega ei hoolda ei remondi siis ettevõte oleks ammu pankrotis. Tean päris mitmeid tavaliselt väiksemate ettevõtete omanikke kel 3 kuni 10 autot/bussi ja suures osas hooldab neid ettevõtte omanik lausa isiklikult. Te võite naerda selle peale. Aga nii see on päris paljudes ettevõtetes. Tihti on ettevõtte omanik lõpetanud mingi kutsekooli kus algteadmised omandatud ja neid arendatakse sujuvalt edasi.

Klienti kooritakse ja töömehele ei taheta maksta? Nii ja naa. Kui kõik on ametlik siis võib jah jääda mulje et klient maksab justnagu korralikult ca 30-65 EUR tunnist. Aga asi ju selles, et amelikult tehes ongi kallis. Sest see tunnihinne sisaldab töömehe palka koos maksudega, tööriistu, hoonet, ülemused, sekretär raamatupidaja, kõik tahavad palka saada pluss, kasum, sots jne maksud. Ja ongi tunnihind selline. Kel pole raha, et esindustes või mingis registreeritud tuntumas remondikohas käia neil tuleb ise enda tehnikat remontida ja hooldada, või leida mõni nurgatagune garaaz kus tunnihinne tavaliselt tunduvalt madalam sest üldjuhul käib siis remont mustalt st riigi maksudeta, ülemuste, sekretäride jne kuludeta.
Olge tublid!
15:58 02.03.2015
A! (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Olin kunagi praktikal veokate remondikohas, kus juhid said ise ka käed külge lüüa, kui raha vähe oli aga sõita vaja. Igast nalja sai seal. Ükskord näituseks üks kodanik lähenes oma auto kütusepaagile veidi hooletult keevitusega ja aurud plahvatasid. Seltsimees mitu meetrit eemal pikali maas. Peale kõmakat ehmatas ära küll, aga sai kuidagi teine elule üles ärgitatud ja koos multipõrutustega siis kohalekutsutud veokaomanikule üle antud. Tausta väga täpselt ei mäleta, kuid kiirabi väljakutsumise vastu olid kõige rohkem juht ise ja töökoja meister, kes oli päris verest väljas-tema vastutada ju kõik mis seal toimub. Huvitav aeg oli, kui tagantjärgi meenutada.

Lugedes siin ühest teisest teemast, et ala asotsialiseerub vaikselt, kuid kindlalt, siis on sellest ikka üpris kahju. Vanasti oli autojuht ikka selline pulli- ja vembumees, kes merekooli ukse taha jäänuna jonni ei jätnud ja ikkagi maailma avastama läks. Rekkameeste seiklustest oli tollal päris huvitav osa saada ja kui isegi aru said, et luiskab kurivaim, siis tegid nad seda vähemalt põnevalt. Aga nüüd...Hiljaaegu oli põgus kokkupude kodanikuga, kes väidetavalt igal õhtul ajaviiteks pudeli viina ära lahendab. No ei olnud taga miskit huvitavat rääkida, lihtsalt üks kibestunud kius tuli sealt ja poole päevast tukkus lihtsalt maha.A noh tuli temastki aru saada, tervise pärast väidetavalt pidi sedasi tegema.

17:06 02.03.2015
professor_sammaljalg
Re: Karla Auto diislikeskus
tiit, TAK teeb enamuse asjadest ise ja veofirmad teevad veoautodele spetsialiseerunud remondifirmades. sõidukatega ei ole aega tegeleda ühelgi neist, sest kui juhtubki lukksepp korraks käed rüppe jääma, siis järjekord skandinaavias on oi kui pikk, kes siia oma roimasid saata tahaksid, kui oleks vaid töökäsi. ja see töökoht võib sul olla väga hea, aga kolmekordsele palgavahele on ikkagi raske vastu seista. no ja vanad head eesti elu plussid - palk kunas juhtub, osa ümbrikus, jne..

siidiuss ma arvan, et seda on siin ka varemgi korduvalt räägitud, aga remont esinduses ei ole kirves, kui arvestad, et seal võetakse töötunnid raamatu järgi, mitte reaalse kulu ning enamasti on ka varuosad märksa odavamad. united motorsis läks minu 3.0d sisselaskekollektori vahetus koos tööga maksma vähem, kui letis uus kollektor näiteks.

Muudetud 2.3.15 17:08

18:06 02.03.2015
Siiiidiuss (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Ahjah unutasin mainida, et jah paljud tööd ja varuosad on kohati jah soodsamad just esinduses tehes sest töötunnid raamatu järgi. Ja suhteliselt korras auto pidamine ei ole ka väga kallis kui isegi ainult esinduses hooldada eest veoautode hooldusvälbad küllalt pikad ja selle ajaga peaks teenima ka midagi. Kalliks läheb nende autode pidamine mis pudenevad igast otsast.
20:04 26.08.2016
Vana jama (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Oleks ma seda teemat varem lugenud.

Minu kuu aja vanune Karla külastus, mille jant kestab siiamaani.

Viisin Voyager CRD kontrolli kuna pikk käivitus ja diisli ving. Vaatasid paar päeva üle. Siis öeldi, et 100% pihustite viga kuna arvuti näitab.

Kindluse mõttes vahetati kõik 4 ära + hunnik väikseid vidinaid mis "omadega läbi".

Kõik on tore kuid 2200 eurot hiljem seis täpselt sama!! Probleem endine.

Läksin kohe Karlasse tagasi. Sealt öeldi, et nemad pole millegis süüdi kuna nüüd ju arvuti viga enam ei näita. Mina ju ainult selle pärast olin pihustitega nõus kuna mulle öeldi, et auto saab korda.

Hetkel tuleb nende poolt ainult mingit sokki, et kuna kütusesüsteemi komponent siis nad tagasi ei osta ja peaksin õnnelik olema kiire teeninduse eest.

Kas peab tarbija kaitsesse pöörduma?
20:30 26.08.2016
ˇ (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
mida muud sul ikka ajaviiteks teha- autot korda ju ei tehtud, raha maksid. sellised ennast spetsialistidena reklaamivate, aga tegelikult järjest juppe vahetavad firmad võiksid ammu juba omada mingit varu nö testimiseks mõeldud varuosadest, mille abil viga diagnoosida, mitte et lüüakse kliendile kirves selga järjestikuste pudinate vahetamisega, millest kasu aga nagunii ei ole.
00:24 27.08.2016
Uuuduu (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Naljaga pooleks olen kuulnud, et Karlas visatakse kulli ja kirja. Pump või pihustid.

Ometigi peaks nendel olema maailmatasemel diagnosti seadmed.
08:44 27.08.2016
Kunnnn (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kas keegi teab kedagi kes teaks kedagi kes oleks käinud karlas ja ja saanud oma diislile mõne muu diagnoosi kui "pump või pihustid"?
10:58 27.08.2016
Musklimees (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
11:05 27.08.2016
Hehhee (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Minul oli õnne ja sain diagnoosiks eelsüüteküünlad.
11:05 27.08.2016
Musklimees (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Autot korda ei saanud aga pihustid vahetati( väidetavalt) . Sellega on paras jama! Tarbijakaitse ma ei tea mis selle peale ütleb. Samas on vastuväide , et aga pihustid olid ju ka läbi ja vaja vahetada. Paras peavalu selle looga!
20:46 27.08.2016
stammer (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Eks see näitabki firma taset, et autot korda ei saadud, aga raha võeti ikka. Tekib igati aus küsimus: miks neid juppe siis üldse vahetati?
21:11 27.08.2016
.......... (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
To: Vana jama

Kindlasti pöördu tarbijakaitsese ja kui vaja televisooni. Sinul oli mure, nemad panid diagnoosi ja vahetasid detaile. Viga jäi, järelikult on see nende süü ja vigane diagnoos. Kindlasti tarbijakaitsese, õigus saab olema sinul. Toode ja teenus oli puudulik/vigane-vale diagnoos.

Karla-auto leib ongi pumpade ja pihustite vahetus. Vahetatakse ehku peale või lihtsalt nahaalsusest kalleid detaile mis tegelikult polegi vigased. Teate, ma ei imestaks kui "vahetatakse" pihusti(d) või pump, aga seda ainult paberil ja küsitakse raha ja detailid jäävad samad. Usun, et seda tehakse vastavalt kliendi teadlikusele tehnikas...või vahetatakse ikkagi jupp ja terve varuosa läheb riiulile mis määritakse järgmisele "tuutuue" hinnaga maha.
07:44 28.08.2016
A! (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Siin oleks mõttekoht uurivale ajakirjandusele-kas mitte saata sinna üks varjatud kaamerate ja mikrofonidega varustatud veidi köndistatud automobiil ja vaadata mis saab asjast(endale viga teada). Senised lood on olnud tagantjärgi tarkuste demod. Aga tuleks sööt välja panna ja siidikäpad korralikult vahele tõmmata.

Mõnikord näpud sahtli vahele toppida ja väike näopeks meedias ei tee ühelegi teenindusettevõttele paha, eriti siis veel sellisele kohale, kus mega pappi küsitakse ja tulemus null.

pealtvaataja ja radar, ärgake!!!
22:14 15.09.2016
Tee ise ja korralikult. (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kuna nii palju tehakse villast siis otsustasin ise endale osta ETKA, VCDS, Bentley manuaali ning tööriistad.

Õli + filtri vahetuste eest ka võtavad 130 kui tegelik kulu heal juhul 50 ja siis panevad ka kõige kõige odavamad filtrid sisse.

Kuidas ei oska töökoda, kes on spetsialiseerunud auto remondile, osata tunnetada vigast veovõlli?

Pihustite vahetuse võivad nad sinnasamusesse pista, kõrgsurvepump on jummala korras, mis tast näppida aru ma ei saa.
23:21 20.10.2016
juhusold
Re: Karla Auto diislikeskus
Kommentaar Karla Auto kohta - mul diislil "suri" ära kõrgsurvepump ja pihustid (vähemalt nii mulle seletati) 2010 aasta autol. Jupid leidsid lõpuks tee sinna.

Alguses jäi jutt, remondivad nii pumba kui pihustid ja tuleb krõbe arve. Järgmine päev helistasin, et 650 eurose pumba remondi asemel otsin ise uue. See neile muidugi eriti ei meeldinud, aga noh jäi jutt, et ma siis jätan vana pumba neile jne.

Sain ebayst asemele uue/kasutamata - 200 euroga. Viisin sinna - nädal aega vaikust, lõpuks helistasin ja sain sellise pooltigeda kõne, et jah said pumba kätte ja tellivad pihustid. Küsisin, et kas vana pumba neile jätmise eest saan midagi soodsamalt ka - vastuseks tuli, et kuna nad esialgu plaanisid asja remontida ja nüüd peaksid tagasi saatma, siis lihtsalt seda "trahvi" vms ei küsi.

Mis ma alles järgmine päev mõtlesin, et mulle mainiti mitu korda, et niiiehknaa remondivad pumba ära. Et mida kuradit nad mingist trahvist räägivad, kui juppe tagasi ei saada. Aga ei hakanud surkima, selleks hetkeks oli tekkinud arusaam, et mu raha saavad nad ükskõik kuidas kätte.

Maksin siis kogu tsirkuse ära, pihustite osa oli 1000 ligi. Täna läksin kodus süvitsi ja leidsin needsamad pihustid, mida mulle 250euri tükist autosse pandi saksa ebayst 100 euro eest tükk.

Okei ma saan aru, et mingist vahelaost vms lähemalt tellides ei ole asi nii odav, aga kas see on nagu normaalne, et nii ratsa rikkaks tahetakse saada? Eks ma olen ise loll, et olles uue pumba leidnud üle 3x odavamalt, kui mulle vana taheti remontida oleks võinud arvata, et pihustitega ka midagi sarnast tehakse.

Ebareaalne.

Kui võimalik, soovitan kohta vältida.

Muudetud 20.10.16 23:22

00:59 21.10.2016
ghghggkgkk (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Njaaaa isegi siia ei jõua Teie piuhustite ja pumpade rahad.

maksuvõlga üle 40 k
https://www.e-krediidiinfo.ee/10283430-KARLA%20AUTO%20O.K.%2
0O%C3%9C
10:14 21.10.2016
PS (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Tellides mingi suvalise jupi netist, ära imesta, et hindade vahe nii suur on. Suur hindade vahe võib tuleneda, et on eri tootjad, üks näiteks Euroopast aus tegija, teine Aasia kopeerija. Kasutatakse eri materjale jne... Esineb ka palju piraatlust. Arvad, et ostad näiteks Bosch pumba, aga tegelikult ei ole see Bosch tehtud. Vahendajate süsteem on ka ju erinev. Üks on ühe/kahe mehega netiäri kusagil elurajooni korteris, teine on terve ladude ja logistika süsteem. Üks rabab Aasiast osta kõige populaarsemaid üksikuid artikleid kotiga ja ärib need kähku maha, teine peab laos suurt valikut tooteid erinevatele masinatele. Üks kaupleb ülepiiriliselt balanseerides eri seaduste vahel ja ei maksa tavaliselt mingit maksu, teine deklareerib ausalt oma impordi/ekspordi ja kohaliku müügi ning maksab kõik maksud, ka käibemaksu.

Seega - ära tule hindades üldse rääkima, mida saab laiast ilmast neti kaudu või ausate edasimüüjate kaudu. Need on kaks eri maailma ikkagi.

11:14 21.10.2016
.................. (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Ära aja iba ! Originaaltoote hinnavahe (mistahes varuosa ) meie poed vs. telidest on 30-300% oleneb asjast. Olen ka pihusteid sebinud ja otsinud. Meie poodisdes küsiti 300-500 tükk, tellides originaal asjad tuli tüki hinnaks 100 euri. MOTT.
Meie juurdehindlus on teinekord lausa nahaalne. Üks autopoe müüa seletas kenasti ära kui ostsin ühe rihmapinguti. Näitas, et näe, originaaldetaili koodi koht on siin, aga nagu neäed on see maha lihvitud, kuna ei tohi müüa originaalkoodiga "järgi" tehtud toodet...ja ka autoööstuses tehakse asju "peale" tööd kus on võimalik.

11:53 21.10.2016
juhusold
Re: Karla Auto diislikeskus
Minu puhul Saksa ebayst pihusteid vaadates oli 100 euri KESKMINE hind, müüjaid kümneid. 100 euro eest oleksin ostnud asja Saksa poelt, kellel üle 20 000 positiivse müügi ning keskmiseks kasutajakogemuse rahulolu protsendiks 100%, müüvad originaaljuppe.

Kui mul on valida sellise "laiast ilmast neti kaudu ostes" variandi ja "ausa Eesti edasimüüja" vahel, kes mul tüki eest 250 euri võttis, siis..
12:03 21.10.2016
.imho (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Juurdehindlus on jah, kohutav. Pole vaja võtta isegi mingit kaalukat ja mahukat kolakat (transpordikulud).
Saab võrrelda apteekide hindu. Võta mõne ravimi hind siit - http://raviminfo.ee/ ja võrdle seda hindadega mujal....
12:27 21.10.2016
PS (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Nii suured juurdehindlused on võimatud. Vastasel juhul on ostja lihtsalt laisk ja ei viitsi ümber nurga teise poodi minna. Konkurentsist olete midagi kuulnud? Kohalik müüja ei saa mingit kirvest panna, sest Eestis jagavad maid (mitte nagu monopoolsete ravimitega) nii kohalikud, Skandinaavia kui Poola müüjad, lisaks veel kohalikud netikaubamajad. Kui saate e-bayst mingi asja, võrreldes Eesti hinnaga 3x odavamalt, siis ei ole see kindlasti samaväärne toode ja maksudega on kõvasti kokku hoitud.
12:48 21.10.2016
juhusold
Re: Karla Auto diislikeskus
Mul on arve, kus on kirjas "pihustite remont" 1080 euri Karla Autost. Sinna hulka arvatavasti kuulub ka kõrgsurve pumba diagnostika (sest noh, sellest, et ma pumba sinna jätsin nad ei saanud ju mingit kasu ega soodsamalt mulle asju ei teinud), st. enamvähem 1000 ligi pihustitega seotu jääb.

Ebay puhul ma ei räägi "mingist" asjast, vaid Saksa müüjatest, keda on kümneid, kellel on 100% või ligi 100% kasutajahinnang ning kes müüvad tuhandeid auto osi ja kui nad sinna kirjutavad, et on originaalosa, siis on mul raske uskuda, et ei ole. Maksude kohapealt kommenteerida ei oska.

Ma ei olegi öelnud, et pole minu viga. Minu viga oli see, et telefonis inimesega suhtlemise lõpus olin nõus ~250 euri tükist maksma asja eest, mille ise tellides oleks saanud ~100 tükist (kui vaid oleks siis teadnud). Ma tegutsesin usus, et kõik me tahame elada ja nad tööd tasuta ei tee, aga sellist juurdehindlust ei osanud oodata.
12:52 21.10.2016
........ (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Eesti turg on ära jagatud paari suure hulgimüüja poolt, kust siis teised poekesed oma juppe ostavad. Kui vaadata kasvõi netipoode, siis kauba valik on sisuliselt sama, ka juppide illustratiivsed pildid on samad, aga hindades leidub erinevust küllaga. Sarnane tegevus käib ka rehviturul.
13:12 21.10.2016
professor_sammaljalg
Re: Karla Auto diislikeskus
Hiljuti otsisin kärukonksu Volvo v50le. Tesperast Poola tootja eemaldatav konks + elekter ca 450.-

Gb amazonist kõik kokku koos saatmisega 165.- teisipäeva õhtul tellisin ja reede pärastlõunal oli dpd kuller töökojas. Sama tootja sama konks.
15:14 21.10.2016
PS (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Eestis pole kunagi varuosaturg "jaotatud" olnud. Siin on alati kõvasti rohkem kui kaks hulgimüüjat olnud. Viimase aja trendiks on mitme suure Poola hulgimüüja tulek siinsele turule. Eesti turul on varuosade vallas alati tihe sebimine ja konkurents käinud. Eriti käest ära on läinud asi peale ühtse EU turu seadusid, kus igaüks sebib eraldi kõigega, mis aga kätte saab. Enne olid veel mingid reeglid ja näiteks brändi-piirangud, aga enam mitte. Ühte ja sama asja toob lugemata hulk maaletoojaid. Tavaline nõks ongi see, et need "saksa" (tegelikult poolakad või türklased) netikaupmehed vaatavad välja mingi hästi liikuva konkreetse varuosa, hangivad seda siis teab kuidas ja kuskohast korraga suures koguses ja kukuvad müüma, eirates makse. Kas keegi arvab, et näiteks mingi suur euroopa varuosatehas müüb mingile korterisse regatud netikaupmehele oma tooteid odavamalt kui näiteks suurtele Skandinaavia/ Eesti/ Soome hulgimüüjatele, et tekivad niisama lausa 3-kordsed hinnavahed ?
Väga levinud on näiteks, et viimasel ajal tuleb Poola hulgilaost Eestisse palju varuosi ja hinnad on soodsamad. Soodsama hinna põhjused -
1. Poolakas teeb meelega praegu dumpingut, et turule sisse süüa, pannes katteks vaid 5-10 %, mis ei ole kindlasti jätkusuutlik kate
2. Poolast tuleb tatise ninaga poola sohver asjadega öösel Eestisse. Talle makstakse mustalt miinimumtasu. Ametlikke vedajaid ei kasutata.
3. Tavaliselt arveldatakse kohese maksmisega, riik ei tea sellest ärist, absoluutselt midagi, sest keegi midagi ei deklareeri. Nii tuleb näiteks kohe 20% soodus käibemaksu näol. Mingeid 1000.-eur ületavaid arveldamisi ei pea maksuametisse saatma.

16:58 21.10.2016
juhusold
Re: Karla Auto diislikeskus
"Kas keegi arvab, et näiteks mingi suur euroopa varuosatehas müüb mingile korterisse regatud netikaupmehele oma tooteid odavamalt kui näiteks suurtele Skandinaavia/ Eesti/ Soome hulgimüüjatele, et tekivad niisama lausa 3-kordsed hinnavahed ?"

Ma arvan, et suur euroopa varuosatehas müüb mingise korterisse regatud netikaupmehele oma tooted sama kallilt, kui suurtele hulgimüüjatele ja sealt edasi on koht, kus asi lappama läheb.

Rääkisin sõbraga, tal Škoda. Hakkab läbi minema selline osa - http://www.ebay.de/itm/Kompressor-Klimakompressor-Audi-VW-Se
at-Skoda-5Q0820803B-NEU-5Q0820803-/152119279557?hash=item236
b03ffc5:g:vxYAAOSwuhhXVoky


Müüjal 1000 positiivset hinnangut, kokku müünud neli sellist isendit. Ei tundu, et oleks kusagilt konteineritäie neid nihverdanud ja nüüd odavalt lükkab letti. Jupp ja saatmine kokku 250 euri, kolme päevaga asi kohal, 2 aastat garantiid.

Esinduses pakuti seda 15% alega 391,83 EUR + km, ehk 470,20 EUR.

Okei esinduses peavad nad lisaks töölistele üleval ka plejaadi pintsaklipslasi ja ilusat salongi, ja esindused on alati kallid olnud, aga mõte jääb samaks (no Karla Auto salong ka otseselt kole ei olnud).

Ma isegi mõtlesin, et konkurents paneb turu paika ja auto remonditaks ära sellise kulu eest nagu kõigile mõistlik, aga no nii ei läinud.

Muudetud 21.10.16 17:06

17:07 21.10.2016
........ (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Ja kui minna selle kliimakompressori müüja poodi, näeb muudki huvitavat. Kustkohast selline müüja võtab uusi mootoreid ja käimakaste?
http://stores.ebay.de/Has-Antriebstechnik?_trksid=p2047675.l
2563
17:27 21.10.2016
juhusold
Re: Karla Auto diislikeskus
See 100 eurose pihusti müüja - http://stores.ebay.de/Diesel-Technik-Biberach

Neil ebays 1000 erinevat ühikut. No ei tundu, et nad seda kusagilt korterist ajaksid, pildi peal tundub isegi lao moodi asi olemas olevat. Nemad suudavad asja 100 eest müüa aga mina pean eestlastelt 250 eest ostma. Kusagilt see vahe tekib.
18:57 21.10.2016
professor_sammaljalg
Re: Karla Auto diislikeskus
PS, oskad sa äkki ütelda mõne põhjuse, miks peaksin eelistama roppkallist kodumaist jupimüüjat?
19:12 21.10.2016
................. (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Meil küsitakse sellise pihusti eest 250- 400 tükk. Lammutusest võib leida "kurat teab mis olukorras" 110-130euri


http://www.ebay.de/itm/4-x-Einspritzduse-Injektor-Ford-Monde
o-2-0-TDCI-2S7Q9K546AJ-2S7Q9K546AH-R00301Z-/111475821932?has
h=item19f47a0d6c



Ärge laske ennast lüpsta, tellige pumb ja pihustid ebays. Meil keevitatakse kohe mõnuga diisli toitesüsteemi osadele kõva kirves, kuna kõik ju teavad et pump/pihustid on kallid.
20:10 21.10.2016
Sull12
Re: Karla Auto diislikeskus
Selles hinnakujunduses mängib rolli ka müügimehe aktiivsus.
Kahjuks toksitakse vin sisse, esimene hind, mis ette viskab, see ongi ja kõik. Mõni viitsib ka natuke kaevata eri andmebaasides ja saabki sobiva hinna.
Olen ise palju kordi jõudnud samuti ebaysse, aga lõpuks ikka kohapealt sama hinna saanud.
Viimane kogemus kahemassilise hooratta ja siduri komplektiga. Esimene hind, mis esinduses ette viskas, oli 900 hooratas, lisaks veel sidur jne. Küsisin norrast hinda, siin kõik kokku 850eur. Ebays uurisin mõne inglismaa müüja käest koodide järgi hindu, sain 621 koos saatmisega. Ütlesin selle nr edasi esindusse ja päevaga oli leitud kpl 670eur eest. Selge see, et võtan siit, kuna koos paigaldusega saan garantii ka. Kui letitagune varuosa mees teeb tööd, leiab ta ka oma allhankijatelt "õige" hinnaga asju. Pigem on asi kinni laiskuses, hind on säände ja kõik.
20:10 21.10.2016
siberia (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Karla Auto hindadest rääkides - kunagi krooniajal oli vaja ära vahetada üks ekskavaatori kütusepump, mis ei töödanud enam päris korralikult.
Esinduses maksis 28 000 krooni ja vana taheti tagasi ehk siis Boschi vahetusfondi detail. Käisin sama jutuga Karla Autos - nemad tahtsid seda pumpa remontida. Ma seletasin, et päris kindlasti ei too pumpa remonti, sest see masin pole mingi Skoda Octavia, mis neil nädalate kaupa õue peal võib seista. Küsisin palju pump maksab, tellige ära ja ma vahetan ise tööpäeva lõpus ringi. Vana võin tagasi tuua. Karla Auto taat vaatas oma kataloogidest ja ütles, et ca 60 000 krooni. Erilise vastutuleku korras võib 48 000 ära anda. Küsisin, et palju vahetusfondi pump maksab? Seda neil ei olevatki kuigi seina peal on suur Boschi koostööpartneri reklaam???
Kolmas koht kus käisin oli Balmoral ja neil oli vahetusfondi pump 20 000 krooni.

Rohkem pole Karla Autosse juhtunud, võib-olla on nüüd laoseis paremaks läinud? Kuigi sellestki korrast jäi mulje, et samasugust vahetusfondi pumpa üritati müüa kaks korda kallimalt kui teised tegijad Eesti turul.
16:09 21.05.2018
Karla Auto (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Tere Auto24 rahvas.
Hea on lugeda klientide arvamusi. Kahju muidugi, et need otse meieni ei jõua, vaid ikka kusagilt tuttava tuttava kaudu.
Meie töödel on garantii! Seega, kui lähed ära ja auto teeb natukese aja pärast sama asja, siis tuleb lihtsalt tagasi tulla.
Meie huvides on ikkagi see, et klient jääks rahule ja usaldaks teinekordki oma auto meie meeste kätte.
Ja veelkord, tagasiside otse ettevõttele on väga oluline ja mitte ainult meie puhul. See on üleüldine. Kui midagi tundub karjuvalt ebaõiglane, siis tuleb see ikka välja öelda.
1. Saame viga parandada.
2. Saame ehk põhjendada ja olukorda leevendada.
3. Või siis lihtsalt tunnistada, et seekord läks valesti, vabandame ja pakume mingi lahenduse välja.
PS. varuosad ongi ebareaalselt kallid mõnikord.... Aga mingit jama ka kliendi auto peal katsetama ei hakka! Ostame ikka usaldusväärselt müüjalt.

Seega, kui on probleemid, siis hõigake välja ja ärge oma masinat hooldamata jätke, siis võibki juhtuda, et remont on kallis.
Parimat,
Karla Auto
16:30 21.05.2018
... (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
einoh kui nüüd kommentaare lugeda (ka teiste firmade kohta), siis just peamine probleem ongi selles, et oma vigu ei tunnistata ja tööd tehakse katse-eksituse meetodil ning kõige eest kogu aeg raha kasseerides.
19:02 21.05.2018
Td (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
No võib-olla tõesti on teil midagi paremuse poole muutunud.

Endalgi kogemus kui kohe taheti tratitsiooniliselt uut pumpa pähe määrida, tegelik viga oli ehk 10 eeku eest. Ja see viga juhata ka ise kätte.
Ja seda veel lihtsa vanakooli Fordi diisli puhul.

Täname.
21:24 21.05.2018
uusaeg (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Usaldusväärseid müüaid ei ole tänapäeval enam olemas. ei ühelgi elualal kus klientide põhimassi sissetulek aastas jääb alla 40tuh euro.
22:32 21.05.2018
kaitseingel62
Re: Karla Auto diislikeskus
Kahe liitrine diisel käivitub hommikul külmalt laitmatult. Sooja mootoriga peale mõningast seismist käivitub, aga töötab 5-10 sekundit nagu vana pesumasina tsentrifuug (lõhub).
Esimene diagnostik oletab - äkki on see või äkki too viga. Oletada oskan ise ka, selleks pole vaja kellelegi tasu maksta.
Teisena pöördun Karlasse. Kahe päevane diagnostika ja tulemuseks pihusti näidud nii valed, et see auto ei tohiks üldse töötada. Pihusti koodid valed jne. Auto sõidab hästi, ei suitse, tõmme on suurepärane, kütusekulu väike.
Pöördun margiesindusse - diagnostika - pihusti koodid valed, aga kodeerida ei saa kuna pihustitel asuvad kleebised on loetamatud.
Mis sa hädaga ikka teed kui loed teiste kogemusi? Internetis paljud sama margi kasutajad taolise murega kimpus. Lahenduseks mootori tarkvara uuendamine. Lähen esindusse tagasi, et mehed, laske uus soft mootorile peale. Mehed vastu, et loll jutt suhu tagasi, sul on pihustite jama. Mina ei jäta, laske soft üle. Andsid alla ja kirjutasid üle. Hind 18 eurot. Auto sõidab nende pihustitega tänaseks kaks aastat ja pole probleemi.
Minul 1000 - 2000 taskus alles ja auto korras. Ehk ongi koodid valed ja pihustid otsas, aga see auto sõidab ja käivitub suurepäraselt.

Muudetud 21.5.18 22:34

09:05 22.05.2018
vana diislipann (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Isegi mõelnud, et mõnda asja uurida lasta seal, aga lugedes kommentaare, et tavataks on pump või pihustid siis ei tõmba üldse sinna minna :D Muidu tundub parim koht diislimurede jaoks, aga tagasiside hirmutab ikka. Pealegi pole mõtet vanasse diislisse suuri rahasi matta enam.
09:13 22.05.2018
VL (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kommentaare uskudes tegelikult vanadel diislimootoritel muresid ei olegi. Esimene mill läheb puhta sissesõitmiseks ainult.
11:58 22.05.2018
Karla Auto (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Tere

Meie tava on selline, et kõigepealt teeme diagnostika.
Ja nii totter, kui ka ei tundu, siis tavaliselt ongi: pihustid, pump või turbo. Ülejäänud probleeme on ka, aga need kolm on põhilised.
Ja need kipuvad ka kõige kallimad tööd olema.
Nagu hambaarsti juures, ikka on mingi juurekanali jama ja pensionifond läheb.
Kusjuures on ka olukordi, kus me ei näegi mingit viga. Siis oleme viisakalt vabandanud ja öelnud kliendile, et see diagnostika on seekord nüüd küll tasuta, sest meist siin kasu polnud.
Mis sa ikka raha võtad, kui mingit viga meie arvuti ei näita. Tavaliselt kui klient soovib, siis soovitame mõnda töökoda, kust võib abi saada.
Ja kui meie diagnostika näitabki seda pumba või pihusti viga... Siis on juba kliendi enda otsustada, mida ta edasi teeb. Sundida meie ei saa!
Ja mõnel autol, nagu eelneval Fordil on tõepoolest võimalik neid koode softiga muuta... Aga meie seda ei tee.
Nagu ma ütlesin, kliendi autoga me väga katsetada ei taha.
Meil on toiteseadmete spetsialistid... it mehed on teistes asutustes :D

Parimat
Karla Auto
12:18 22.05.2018
Karla Auto (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Ja nii kipubki olema...
On mõned vanad klassikad, mis töötavad iga ilmaga. Suht pommikindlad, nagu igiliikurid.
Nt vana mersu E124 või vana volvo V70 või mõni vana Scania...
No muidugi, kui peremees on mõistlik olnud.

Ja siis on vahel mõni uus pill, mis on nii nukker, et polegi midagi soovitada, kui ei müü maha, või hakkame kusagilt otsast remontima... Kliendist kahju ka, uus auto ja juba peavalu.
Kusjuures autot soetades soovitan ka enne mõnel lukksepal nööbist kinni haarata ja küsida, et mis ta arvab, sellest uuest autost.
Meile astub ka tihti inimesi sisse, et andke nõu.. No siis saab võtta tassi kohvi ja läbi arutada, mida võtta või mida jätta.
Või nt astuda läbi margiesindusest, uurida tüüpvigade kohta.
Muide ükspäev käis meil 33 aastat vana Toyota. Läbi paistis mõne koha pealt ja nipukatega oli paigatud.. Aga mootor läks poolest pöördest käima ja jahvatas nagu kulda...

Parimat
Karla Auto
13:37 22.05.2018
to karla auto (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
väga rumalat juttu ajad, kes teie juures käinud need teavad seda juba isegi, te pole remondiettevõte vaid varuoa vahetamisega tegelev kuurialune, kui midagi tõsisemat autodel siis teil puuduvad ajud, tean omast kogemusest kui ilusaid numbreid te oskate küsida ja kindluse mõttes alati kui remonti viies oskate alati vigu juurde tekitada-leida nii et aind vea juppe või maksa juppide eest teile sellist hinda mis erineb varuosa pakkujate omadest 3x kirvemalt.Kui kunagi õnnestub ka midagi lõpuks valmis seal saada minbgi hädaga siis alati peate arvestama väga räige hinnaga mis on arvel ja hülgemulaga mis kõrvale tuleb, kindlasti tuleb arvestada hilisemate lekete ja lahtiste poltidega
14:28 22.05.2018
Karla Auto (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Aga soovitage häid töökodasid, kuhu võib julge südamega oma diiselsõiduki remonti viia?
Teame siis ka ise soovitada, või koostööpartnerile õlele patsutada- heade tulemuste eest!

Parimat
Karla Auto
14:52 22.05.2018
U.i. (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Käisin ka kunagi karla autos. Mootor töötas ülihästi, ainult külmast peast käivitus kehvasti. Öeldi, et pihusti otsad läbi. Lasin siis lolli peaga ära vahetada. Autot kätte saades vaatasin huvi pärast kapoti alla. Mootor paksult naftane. Pihusti torud lahti ja ajab kütust välja. Need tehti küll kohe korda aga see mootor ei hakanud enam nii hästi töötama kui varem. Siis öeldi, et kõrgsurvepump läbi. Seda ei hakanud siiski vahetama, kuna enne töötas ju hästi. Oleks lihtsalt eelsoendus küünlad vahetatud, mis tegelikulr läbi olid aga vaja ju kogu kupatus uus panna. Rohkem seda asutust ei külasta.
14:55 22.05.2018
... (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
paraku ongi diislitega siin eestis see teema, et korralikku dignoosi ei osata kuskil panna ja eks osalt on süüdi ka tänapäevased mootorid, millel mõni peetis andur või lihtsalt mehaaniline viga tekitab ajus sellise vigadekogumi, et õige põhjuse leidmine nõuab eluaegset kogemust ja pidevat õpet. lisaks tohutu hulk erinevaid mootoreid oma erinevate vigadega ja kõik need ühel töökojal peenusteni selgeks teha on vist suht mission impossible. eks siin ongi rohkem teemaks töömehe elukogemus. teoorias on muidugi kõik imelihtne- pump annab survet ja pihusti pihustab ning turbo puhub.
16:06 22.05.2018
Kärss
Re: Karla Auto diislikeskus
Ma niisama vahelehõikamise korras mainin, et Karla auto on eksisteerinud erinevatel aegadel ka erinevates linnades, sealt on käinud läbi erinevaid töölisi nii meistrite kui mutrikeerajate osas ja selline "mul kunagi juhtus seal" kehtib eelkõige selle konkreetse juhtumi kohta. Mul on tutvusringkonnas mitmeid sõpru töötanud Karlas (loe eelmist lauset!) ja näinud ja ka saanud Karlast nii head kui halba teenindust. Ja et olla täpne, siis ikka konkreetse inimese käest, mida ei saa üle kanda Karla kaubamärgile. Pigem siiski head teenindust, kuigi see pole ka mingi õigustus halvale.

See ongi ettevõtte normaalne areng, et petised ja puupead lüüakse minema ja ettevõtlikumad inimesed lähevad ise, luues enda diisliremondibutiigi ja siis jälle omakorda puupead kõrbevad ning asjalikumad pakuvad neile tänaseni konkurentsi. Ka väga head konkurentsi. See oleks siiski väga erandlik, et ettevõte, mille puhul petmine või ebakompetents ei piirdu üksikisikutega, vaid kuulub ärimudeli hulka, suudab püsida turul üle veerand sajandi. Karla tegevus ega diislite remont üldisemalt ei ole mingi määdzhik - absoluutselt kõik on õpitav ja loodus (turg) tühja kohta ei salli, vabanev nish täidetakse alati kiirelt kellegi poolt ning nõudlus diisliremondi turunishis on suur.

Ma pole siin ei poolt ega vastu. Aga ei pea ka vajalikuks üledramatiseerida oma negatiivseid kogemusi. Olen ka siin foorumis vist lausa korduvalt kirjeldanud, kuidas lihtsalt testimise mõttes jooksin kunagi väga ammu (vist oli veel enne auto24 sündi!) pealinna ringis läbi testimise mõttes kõik suuremad diislikeskused hästi valitud pihustikomplektiga, millest mõni oli lootusetult p###s, mõni poolpidune ja mõni ideaalne. Ise teadsin nende olukorda muidugi suurepäraselt, lihtsalt tahtsingi testida pädevust ühe lihtsa tööga. Kui mitte ükski töökoda testimisega ideaalselt toime ei tulnud, ongi see järelikult üldine töömeeste (mitte töökodade!!) tase - just see nn keskmine tase, mida klient jaksab kinni maksta pärast seda, kui puupead ja ka helgemad pead on läinud. Ja loogikast lähtudes see tase pikapeale tõuseb ja jääb püsima üle keskmise. Aga siit tulebki vahe sisse, et ma usaldaksin pigem firmat, mis vahetab vajadusel küll õnneotsijatest töölisi, aga mitte oma nime ja kus head töömehed püsima jäävad, sest algul oleme kõik kogenematud, aga piisavalt palju kordi sama tööd tehes saab enamus inimesi siiski asja selgeks. Samal ajal kui neid "nõuneim ooüütavaid" õnneotsijaid lisandub ja kaob turult pidevalt. Kas korralikult argumenteerimata kriitikaga lahmijad soovitavad eelistada neid viimaseid?

Muudetud 22.5.18 17:10

16:56 22.05.2018
... (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
hea töömees tahab head palka. nüüd on küsimus, et kas klient on nõus nii palju maksma, et see töömees ka seda palka saaks ja seal firmas töötaks. tavaliselt läheb diisel pekki siis, kui ta on juba vana. vanade diislitega aga sõidavad mitte eriti heal järjel inimesed ning need pole alati nõus maksma seda tunnihinda, mida küsitakse ja maksma kvaliteetsete juppide eet, mida remondil kasutatakse. ja seepärast otsitakse igasugu nurgataguseid, siis jälle kommenteeritakse foorumites jne, aga firma, kus ehk isegi tehakse korralikku tööd, peab tunnihinnad palganumbrid üle vaatama, sest maksejõulisi kliente on vähe. ja väikese palgaga jälle head töömeest ei leia. kaader voolabki niimoodi. arvestades sellega, et esindustes on tunnihinnad ca 50+€ kanti ja seal käivad enamuses vaid uute autode omanikud, et mitte garantiid kaotada, siis on selge, et enamus rahvast peab sellist hinda kalliks. loomulikult pole ka esindused mingid kuldsepad, aga neil vähemalt mingigi tootjatehase know-how olemas ja lootust asi korda saada ehk suurem. olgugi, et ka nemad vahel lihtsalt jupivahetaja tasemel.
23:39 11.05.2019
Sass0102 (registreerimata)
Re: Karla Auto diislikeskus
Kas keegi Karlas tahmafiltrit ka lasknud pesta? Kuidas tulemused on?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.