Muud pildid

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Mälumäng (autodest)

 
Kärss
17:46 08.11.2006
Teeme siis ka siia paljudes teistes foorumites levinud mälumängu. Reeglid on lihtsad: esimesena õigesti vastanu saab õiguse küsida uus küsimus (küsimuse esitaja kinnitab, et vastus ikka õige oli). Kui küsimus on liiga raske, võib anda ka vihjeid.

EDIT: Lepime kokku, et üks pilt korraga avatud. Kui see ära arvatud, ootame südaöö saabumiseni (eeldusel, et peale vastuse kinnitust on jäänud südaööni rohkem kui 8 tundi, muidu ootame järgmise päeva südaööni) õigesti vastanult postitust, või kui seda ei tule, siis andke tuld! Kuna adminnid ei ole siin kah 24h valves, siis palume mõistvat suhtumist paratamatute viivituste osas piltide nähtavaks muutmisel. Thanks!

Teen ise otsa lahti.

Esimene küsimus: mis mark/mudel (täpselt) on kujutatud piltidel ja millal algas nende tootmine. Täpne vastus peab siis olema midagi sellist: Ford Granada GL ja tootmise algus 19YY a. Vihjeteks ütlen nii palju, et tegemist oli autoga 80ndatest, kuulus tollal üsnagi haruldasse keskmist mõõtu luksklassi (tollal olid täisvarustuses autod reeglina suured laevad). Autol oli VÄGA pehme nahaga kaetud armatuurlaud, äärmiselt mugavad ja kallist materjalist istmed, varustuse hulgas paistab pildilt kätte ka integreeritud autotelefon jm huvitavat. Vedrustus oli neil luksautolikult pehme, tõsi täisvarustuses mudel tuli juba tehasest jäigemate sportvedrudega jpt muutusi vedrustuses. Mootor oli selle kõige juures üsna tavaline, ja just peale sobiva turbomootori väljatöötamist otsustati lõpetada selle mudeli tootmine täielikult. Neid autosid liikus varem palju ka Eestis ringi, praegu näeb neid tänavapildis (vähemalt Tallinnas) päris harva. Mis autoga on tegemist ja millal alustati nende tootmist? Õigeks võib lugeda selle vastuse, kes ütleb esimesena ära täpselt mark-mudel-tootmise algus või kui neist midagi oli vale, kes siis selle viimasegi vale asja õigeks oskab parandada. Ei tohiks olla keeruline küsimus ja äratundmisrõõmu peaks olema siin paljude jaoks:)

Muudetud 05.02.08 00:14

sd
19:13 08.11.2006
saab 900 aga rohkem infot ei oska küll anda
q peal
19:16 08.11.2006
Ten alguse lahti. Äkki SAABi fännid täpsustavad, millega tegu? 9000 ta pole.
Peeter
20:21 08.11.2006
Kärss
20:40 08.11.2006
ei ole Saab, sel ju süütevõtigi vale koha peal rooli juures, mitte istmete vahel (kus on Saabidel käsipidur ja käigukang ja ohurihma kinnitus, st ei pea peale auto käivitamist kätt istmete vahelt üles tõstma).
hardi1
21:53 08.11.2006
k
22:18 08.11.2006
mõni vana volkar
dubalazov
23:00 08.11.2006
mingi lancia äkki
s
23:09 08.11.2006
võiks see olla kusagilt renoo pargist pärit?
Rein
23:29 08.11.2006
Kakub vägisi sinna Talbot-Chrysler kanti ;). Pole aega täpsemaks otsinguks :P
wiki432
23:30 08.11.2006
Talbot peaks ta olema, aga mitte Solara, ega Horizon, nende armatuurid olid tiba teistmoodi... Mõtlen veel pisut, aga äkki lähen magama...
Rein
23:42 08.11.2006
Pigem võib minna juba siis Dodge alla, kuna on suht luksuslik, ja osadele mini Dodgedele pandi ka turbo mootoreid, Dodge Horizon. ?
wiki432
23:44 08.11.2006
Jupp aega mõtlesin, et mis oli Talboti lux-mudeli nimi- meelde tuli "Tagora". Kunagi oleks üks sõber sellise Tartu autoturult ära ostnud, aga lõi lõpuks kahtlema osade saadavuses ja ost jäi tegematta. Googli pildiotsingus on Tagora salongi sisu teistsugune, nii, et see ka siis ei ole. Rohkem Talbotte ei ole minu silm näinud ja käsi katsunud.
Rein
23:54 08.11.2006
Istme järgi kakub ameerika maale. Dodge Omni, ja Plymoth oli Horizon neil. Kui turbo mootor oleks olnud 2,2L siis juba lihtsam edasi mõelda ;)
Rein
00:00 09.11.2006
See Tagora pole kindlasti, ikka Solara mingi mudel, või siis vastav sõsar mudel. Horizoni klass jääb juba väikseks.
Rein
00:27 09.11.2006
Solarasid ei tehtud jälle turbodega:( . AGA Tal pott- mul pott on ikka kõva tegija olnud ;)
http://perso.orange.fr/talbot.fr.st/index.html
hardi1
00:53 09.11.2006
Äkki oli Talbot 1510 GLS oli kungi selline aga kas armatuur oli pehme ja sellised peatoed ei mäleta.
sfxw
01:05 09.11.2006
Kui eelnev peab paika, siis Reinu lingi järgi tahaks öelda TALBOT MATRA MURENA 1982 mis kõige sarnasem - kahjuks on tal ees 3 istet, mille kuju veidi erinev. Ainnukesed sobivad asjad oleks rool ja näidukiplokk. Armatuur jällegi liiga kandiline nagu 80\'il moes oli. Istmed nagu otse Saab 99 aga muu ei sobi. Istmete sarnasus ka Plymouth Turismo 1983 aga jällegi mitte täpselt. Renault ja Citroen omasid ka sarnaseid istmeid. Raadjo ja sinna juurde kuuluv kipub nagu chraisleri(usa) poole.

1510 olid istme mu mäletamisel teistsugused vt. Reinu link ja ka armatuur.
Kärss
02:10 09.11.2006
Rein oli igal juhul vastusele kõige lähemal (ise oleks kah esimese ropsuga Tagorat pakkunud), ja kuna päris täpset vastust vist nagunii kelleltki ei tule, võib anda temale õiguse järgmise küsimuse esitamiseks (aga tee seda palun arvuti tagant, mida sageli kasutad).

Tegemist oli siis Talbot Solara 1.5 VIP mudeliga. GLS ei olnud pooltki nii luksuslik. Alustati nende tootmist 1983 ja jõuti teha vaid 50 valget värvi autot, siis lõppes selle mudeli elutee. Tollal oli sellest ülimalt luksuslikust VIP mudelist palju juttu ja teste ka Soome ajakirjanduses (tõsi, endal tekkis võimalus nende vanade TMide lugemiseks alles 80ndate lõpul) ja olen mõne üksiku korra näinud sellist VIP mudelit ka Eestis kusagil 90ndate keskel. Välimuselt on seda lihtne ära tunda lumivalge värvi, antennide ja ümarate aukudega valuvelgede järgi. Salongi osas tegi selle äraarvamise lihtsaks tüüpiline Talboti rool, mis oli VIP mudelil lihtsalt pehmenduse ja nahaga kaetud. Eesti kohta ei tea, aga Soomes on need autod jõudnud enamjaolt kollektsionääride kätte ja kasutatakse pühapäevaautodena.

Järgmine küsimus palun!
q peal
10:22 09.11.2006
Mina olin nii kindel, et tal on SAABi istmed! Aga eks ka teised tolleaegsed Prantsuse autod tegid sarnaseid tugitoole.
Rein
13:08 09.11.2006
Mul naisel ja ämmal olnud Solarad, segadust tekitas aga turbo mootor ja siis need ventilatsiooni avad. Kuna Talbotil oli ka oma Lux mudel olemas, siis ei tahtnud eriti uskuda, et ka Solara udupeeneks aetakse. Kuigi uksepolstri ülemine parempoolne jõnks on ainuomane jällegi Talbotile ;).
Rein000
13:11 09.11.2006
Niih, nüüd siis küsimus, kuna on koguaeg kiire, siis seekordne küsimus tuleb üsnagi lihtne. Mis autotootja ja millisest mudelist sain Nõukogude Liidu autotootjad inspiratsiooni AZLK 2141 välja mõtlemiseks. Härra Kärss on ehk nii abivalmis, et lisab ka siia vastava foto. ;)
Rein000
13:12 09.11.2006
muuseas Saabi ja Talboti istmeid on aastaid segi aetud, kui neid sigullide jaoks soome lammaritest meile vedama hakati :P.
rommi01
13:27 09.11.2006
Simca 1307, Simca 1308, Simca 1309
Talbot-Simca 1510
Talbot Solara. Muide esmakordselt Solarat vuramas nähes arvasin selle hoopis AZLK 2141 olema
Vata
13:48 09.11.2006
Rein000
13:49 09.11.2006
Hurraa Rommi 01 Pani kohe pihta.
rommi01
14:41 09.11.2006
Pole just autoküsimus, kuid F1 kohta: Mismoodi ehk millise lipuga anti start enne starditulede kasutuselevõttu
R.K.
14:53 09.11.2006
paneme umbes: valge.
Peeter
15:04 09.11.2006
Äkki musta- valge ruuduline?
rommi01
15:07 09.11.2006
Asi ei olegi just värvis vaid lipu olemuses (see on vihjeks)
Aarne
15:14 09.11.2006
Alfa156
15:14 09.11.2006
Korraldajariigi lipuga
rommi01
15:17 09.11.2006
Alfa156 õige vastus, Aarne vastus mitte, sest lipuks oli korraldajariigi ametlik riigilipp jah.
realist...
15:55 09.11.2006
Aarne vastas ju ka õieti...
Aarne
16:12 09.11.2006
Rahvuslipp ja riigilipp ei ole igalpool üks ja seesama (Inglismaa ja Suurbritannia näiteks).
Ei ole mõtet hakata vaidlema mil määral minu vastus õige oli ja kas seda õigeks saab lugeda, las Alfa156 esitab järgmise küsimuse.
Sai temaga samaaegselt vastatud ja tema vastus on õigem.
Aarne
09:21 10.11.2006
Niikaua kui Alfa156 head küsimust välja mõtleb esitan vahepeal ise ühe,
kui tohib :)

Mis auto (mark ja mudel) on pildil ja missuguses riigis seda toodeti ?

Numbrimärgi ja embleemi kapotil "kleepisin kinni".
dipl.kaufmann
09:44 10.11.2006
auto on renault R19 cabrio 1991-1992. tehtud saksamaal (karmann, osnabrück)
katsetaja
09:45 10.11.2006
Pony?
Samas tundub liiga suur, aga aasia teema tundub igati olema, Swift t avist ei ole?
katsetaja
09:49 10.11.2006
Krt ongi renault...
Aarne
10:36 10.11.2006
dipl. kaufmann vastas õieti. Väga tubil!

Renault 19 kabriolett phase 1. Toodeti Saksamaal, Karmann firma poolt.
Pildil olevat phase 1 mudel oli tootmises vähem kui aasta, 1992.a. tehti facelift - ilmus phase 2, mis erineb väliset tunduvalt phase 1-st ja mida toodeti 1997.aastani.

Pildil on sportmudel 16V, 136 hj. Erineb tavaversioonist väliselt pisut teistsugusete stangede, tulede, kapotis oleva õhuvõtuava poolest.
Vedrustus on võrreldes tava 90 hj. kabiodega juba tehasest jäigem ja madalam, taga kasutatakse ketaspidureid.
Pildilolevaid 15" velgi (nimetuseks "Maracanna") sai tellida ainult R19 16V sportmudelile (mitte ainult kabirod) lisavarustusena, neid oletakse üldse kõige ilusamateks Renault 19 velgedeks ja on täna väga haruldased.

Renault 19 kabrio phase 1 pole täna veel "punase raamatu" auto, üksikuid hästisäilinud eksemplaare on võimalik täna Lääne-Euroopas veel suhteliset väikese raha eest leida.
Aarne
11:01 10.11.2006
realist...
11:47 11.11.2006
Ma arvan et oleks mõistlik panna paika mingisugune ajalimiit mille jooksul õigesti vastanu saab uut küsimust esitada. Vastasel juhul võime me kõik liialt kaua oodata, enne kui selgeks saab, et uut küsimust ei tulegi...

Tegemist on liialt avatud (ei pea registreerima) foorumiga, et küsimust päeva oodata...
muhk
19:12 11.11.2006
küsimus-vastus ühes tuuningu imest. Missugune auto see võis olla? Vastamiaseks 3sekundit http://www.urod.ru/files/s__super_tjuning_gorbatogo.jpg
zaz
19:47 11.11.2006
nhjre
21:04 11.11.2006
Äkki mõni lada?
muhk
21:10 11.11.2006
zaz ikka, vastus õige. Ülejäänud vaated sellest autost www.urod.ru 06.09.2006 (kalender paremal nurgas)

Muudetud 27.03.09 13:39

dipl. kaufmann
21:11 11.11.2006
vabandust, et ei ole teinud õige vastuse järel uut küsimust. ei märganud reegleid kärssi kommist.
yorger
21:12 11.11.2006
Arvan et see oli tuuningu baasmaterjal :)
realist...
21:13 11.11.2006
Kasutan võimalust küsida küsimus, kuna dipl.kaufmann hetkel vist küsimust ei esita...

Mis autoga (mark ja mudel) on tegu?
Henrikk
21:13 11.11.2006
Arvan, et on piisavalt kaua möödas.
Annan järgmise pildi.
wiki432
21:32 11.11.2006
See ameeriklane valge katusega peaks olema Ernie auto: DeSoto Firedome
wiki432
21:46 11.11.2006
Ja alumine kaunitar Alfa Romeo SZ/RZ
realist...
12:24 12.11.2006
wiki432 vastas õieti. Tubli!
DeSoto näol on tegemist minu isikliku ühe lemmiku automargiga...
Henrikk
13:09 12.11.2006
Ja vastas õigesti ka minu esitatud küsimusele. Tegemist on SZ-ga RZ on kabriolett versioon antud autost.
Wiki432
16:10 12.11.2006
Sellist masinat pole tõenäoliselt eesti teedel veel nähtud. Ei tea, kas tüübikinnituse saaks kuidagi? Kallis on ka natuke. Või noh, ikka päris kallis on.

Muudetud 12.11.06 16:13

hull
16:55 12.11.2006
Wiki432
16:58 12.11.2006
Bingo! Hullult täpselt! Järgmine, palun!
Ah, ja lisaks veel, et neid vene Hummereid on müüdud vaid üksikuid, kliente loodetakse leida uusrikaste, eriüksuste ja välismaiste sõjaväegede näol. Oma armee on liiga vaene nende masinate ostmiseks. Mootor Cummins 6L, 180Hj turbodiisel, rattaülekanded BTR-ilt, jaotuskast omalooming, käigukast 6 käiku Praga või 5 käiku omaloomng. Kere kahe või neljaukseline, ka soomustatud (700 Kg raskem). Kandevõime 1,5 t. Lahja nagu H1 kõrval?

Muudetud 12.11.06 17:06

realist...
00:20 14.11.2006
Ei tule vist ka seekord midagi uut. Panen veel ühe...
Piisab taas margist ja mudelist.
Kärss
03:34 14.11.2006
Ford Edsel.

Ja kuna ma tean, et vastus on õige (ei jäänud palju puudu, et kord omale ühe sellise universaali oleks ostnud, praeguseks on maitse USAkate suhtes õnneks muutunud:), ja kuna hommikupoolikul nagunii netti ei pääse, küsin kohe ära ka järgmise küsimuse.

Siin pildil on siis mu oma naine autoga sõitmas. Siis oli see auto uus (alla aasta vanune), kuid praegu on juba ka uuem mudelipõlvkond peale tulnud. Vihjeks veel niipalju, et tegemist on diiselmootoriga ning need autod müüakse reeglina rohkes lisavarustuses (el.aknad, kesklukk, traditsioonilist manuaalkasti polegi vist kunagi kohanud neil). Mis auto see on?

PS: piltide acceptimise kord siin fotodega foorumites ei ole veel lõpuni välja töötatud ning sellepärast juhtub, et varem lisatud pildid acceptitaks hiljem kui hilisemad. Et ei tekiks suurt hulka avaldatud pilte ja küsimusi, on adminnid jätnud nähtavale vaid ühe pildi korraga. Siit ka vabandused "hullu" ees, kelle pilt nüüd avaldamata jäi. Lisaks paluksin siin panna küsimusi piltidega üles vaid registreeritud kasutajatel, kuna regamata kasutaja puhul peavad hakkama adminnid tegema lisatööd ja otsima, kas hoopis keegi teine kurjasti võõrast nime ei kasuta (mida esineb siin foorumites ikkagi päris palju). Siit ka palve, et isegi kui vastate sisse logimata, palun logige end sisse pildiga küsimuse lisamiseks. Ja et asjad väga soiku ei jääks, teeme nii, et kui inimesest, kes peaks esitama järgmise küsimuse, pole seda ca 8 tunni jooksul teinud, saab küsida uue küsimuse õigele vastusele eelnenud postituse teinud inimene:)

Muudetud 14.11.06 03:51

marek
16:13 14.11.2006
mul on selline välja pakkuda
realist
16:34 14.11.2006
Kärss vastas loomulikult õieti. Võttes arvesse tema soove tegin ka regamise ära. Käitume siis kõik edaspidi nii nagu palutud...

Hullule tahan öelda, et ausõna ei tahtnud pildi panemise võimalust sinult ära võtta. Ma lihtsalt arvasin, et sa ei pane praegu pilti. Sorry.

Mareki pandud pildil on Yue Yoong.
Kärss
16:54 14.11.2006
Kas mu esitatud küsimus käib üle jõu? ;) Vihjeks võin veel öelda, et see auto on variaatorkastiga
katsetaja
17:07 14.11.2006
Tean õiget vastust- selle leiab siitsamast foorumist, vähemalt tähelepanelikul Kärsa kommentaaride lugejal on see ka meeles.
Vastuse jätan ütlemata, sest pole kohe head piltmõistatust käepärast võtta..
ptüi
17:27 14.11.2006
kuule Kärss äkki avaldad millega tegu või anna vihjeid juurde ma olen kuramus pool päeva jooksul lugematul hulgal oma närvirakke kulutanud selle pildiga. mingi KIA ma arvan:(??
Kärss
18:37 14.11.2006
irw@ptüi närvirakud:) Ei ole Kia

Aga kui katsetaja teab, las avaldab auto margi osas esimese tähe
Henrikk
22:38 14.11.2006
Kärss, kas tegemist on "L" tähega?
Marko
00:08 15.11.2006
wiki432 sorry, uus süsteem longab kõigi oma kolme jalaga. Loodame peatset paranemist.
Kärss
00:24 15.11.2006
Ei, see ei alga L tähega.

Uue süsteemiga on siin segadust veel üksjagu. Katsume ikka jätkata nii, et üks pilt korraga avatud. Kui see ära arvatud, ootame 8h õigesti vastanult postitust, või kui seda ei tule, saab teha postituse temale eelnenud vastaja. Kuna adminnid ei ole siin kah 24h valves, siis palume mõistvat suhtumist paratamatute viivituste osas.
wiki432
09:10 15.11.2006
Selle Hr. Kärss´i pildi peale raiskasin eile oma 4 tundi küll aega ära ja tänagi käsi kibeleks veel, aga südametunnistus ei luba. Igatahes või peaaegu kindlalt väita, et sellist autot ei ole veel toodetud, või siis valmistas hr. Kärss selle ise. Igastahes Wiki lööb käega ja läheb tööle.
hokan
09:50 15.11.2006
Kas saab vihjeks, mis mandrilt pärit autoga on tegemist?
BadDay
12:11 15.11.2006
Äkki on Yugo
kuigi kahtlustan korealast
Kärss
12:51 15.11.2006
ei ole ka Yugo, aga vihjeks lisan, et selle autohakatise nimi algab M tähega ja see ei ole Mitsu ega Mazda ega Mersu:) Minu teada leidub vähemalt üks selline aparaat ka Eestis, mäletan kusagilt pilti, kus olid taustaks Eesti nr-ga autod
wiki432
13:03 15.11.2006
Lõuna. Vaatasin järgi, kas on keegi Hr. Kärss´i auto ära tundnud. Ah, ei ole! Vaade pildile: roolil olevasse ovaalsesse õnarusse mahuks ära mitmeidki automarke, näit Ford, KIA, Lexus jms. Aga ühelgi mulle teada oleval värskemal mudelil ei ole konsooli kohal tühja kohta, st, kõigil on seal hulganisti nuppe ja vent avasid. Kollane konsool ja valged kellatablood vihjavad väikesele edevusele, eriti veel, kui keskkonsool on valitud sama tooni, mis tütarlapse vesti vooder. Blondid juuksed on arvatavasti peapaelaga kinni, aga see vihje ei vii ka kuhugi. Ja siis veel diiselmootor ja variaatorkast. Ei, mina lähen sööma ja siis teen midagi vajalikumat.
audi a4 v6
13:26 15.11.2006
Kas võib olla tegu Venemaa toodanguga?
Kärss
13:30 15.11.2006
Ei ole Venemaalt ega ka mitte kaugidast või uuest maailmast. Täiesti Euroopa auto, ja mõnel pool vägagi levinud liikur
quasimodo
13:41 15.11.2006
Kärss
13:52 15.11.2006
ovar
13:58 15.11.2006
ega see peegelpilt pole?
katsetaja
14:02 15.11.2006
Teine täht on "i"
katsetaja
14:11 15.11.2006
Koldmandat tähte ei ütle, aga mudeli esimeseks täheks pakun veel "v"
quasimodo
14:13 15.11.2006
gradov
14:23 15.11.2006
R.K.
14:26 15.11.2006
gradov võib siis uue pildi panna, vist?
dipl.kaufmann
14:34 15.11.2006
nüüd läks juba lihtsamaks. see on loomulikult ligier!
Kärss
15:03 15.11.2006
Tubli gradov! Lisan siia juurde ka paar pilti väljastpoolt sellest autost. Seejärel pildid praegu tootmises olevast nn uuemast mudelist, mida tehakse ka pikendatud teljevahega (nn limusiin versioon). Lõpus veel pilte Soomes enam levinud "mopeedautodest". Viimased pildid on Ligieridest, mis on tõesti äravahetamiseni sarnased Microcaridega. Kuna olen sõitnud nende kõigiga, siis julgen väita, et parima juhitavusega neist on see uusim pikendatud teljevahega Microcar. Nende kiirendus on linnaliikluses täiesti piisav, kütusekulu linnas on umbes 3.5L/100km, lõppkiirus on paraku vaid linnakiirus ja maanteel on see ikkagi liiga aeglane. Selgituseks veel niipalju, et need autod registreeritakse mopeedina, juhilubasid pole vaja (mu naisel siiski ka load olemas) ja mopeedi reg.nr pannakse vaid taha, mitte ette. Ootame järgmist küsimust!

Muudetud 15.11.06 15:08

wiki432
17:27 15.11.2006
Häh, Ligieri otsisin isegi, aga sellise sisuga ei olnud. Nojah, aga viimane selline pisike masin, mida mina olen puutunud oli selline: http://www.zaz.ru/modules.php?name=coppermine&file=displ
ayimage&album=332&pos=31

See oli täiesti sõidukorras, kahjuks tegi omanik sellest ribad ja aiatraktori. Aga kas peapael oli või mitte?
audi a4 v6
17:38 15.11.2006
Jah wiki, ta unustas peegli kinni katta:)
gradov
18:06 15.11.2006
midagi lihtsat siis.
Mis autoga tegu?
Vihjeks niipalju,et masin on eestis müügis :-)
realist...
18:15 15.11.2006
realist
20:52 15.11.2006
Tean et vastasin õieti. Seetõttu küsin kohe uue küsimuse.

Küsimusega testin teie võimet ära tunda autode sisemuse detaile. Tegin need pildil oma autole kuuluvast "jubinast". Ilmselt saavad kõik aru et tegu on tuledelülitiga. Küsimus on: mis marki autole too lüliti kuulub? Soovitan pöörata erilist tähelepanu viimasele kahele pildile. Just sellises vahemikus annab antud lülitit pöörata. Rohkem vihjeid esialgu ei anna.
Kärss
21:03 15.11.2006
Kuna keeran ca korra nädalas samasugust asja, siis väidan täie kindlusega, et tegemist on mersuga. Aga mis mersu, ei oska otsustada. Nii W116 kui W126 kui ka W123 on selline. Ei ole kindel, milline oli W124 algusaastatel, kuid lõpuaastatel oli juba natukene muudetud neid kumerusi. Vihjeks oleks võinud öelda ka seda, et lülitit annab tõmmata väljapoole (udutuled)
wiki432
21:10 15.11.2006
Kindlasti vanem, kui W124, klemmid on veel kruvidega, tõenäoliselt vanem veel, kui W115.
realist
21:56 15.11.2006
Kärsal jälle õigus. Tegemist on tõesti Mercedesega. Mudeliks W123, seega ikka kõvasti uuem kui W115. Lüliti võimaldab teha neli nõksu, kuna lisaks tavalistele režiimidele (park ja lähituli) saab eraldi olenevalt vajadusest sisse lülitada kas parem- või vasakpoolsed gabariidid (sakslaste kiiks parkivate autode eraldamiseks sõitvatest). Et neid lülitada, tuleb vastavalt kas üks või kaks nõksu lülitit nullist VASAKULE keerata. Samuti annab lülitit tõmmata, nagu Kärss juba kirjutas.

Ootan huviga uut küsimust. Küsiks siiski, et mis mersuga sa, Kärss, ise sõidad? Pole nagu kuulnud et sa ka seda marki autot omad.
Kärss
23:36 15.11.2006
Siin on nüüd üks must iludus, mille kapoti all müdiseb juba tehase poolt paigaldatud V8. Dünaamika on võrreldav Corvettega ja otsisin väga kaua sellist autot. Lõpuks leidsingi (just see sama mis pildil). Helistasin omanikule ja leppisime telefonitsi juba kauba kokku. Broneerisin helistades piletid kohale minekuks ja oleksin pidanud järgmisel õhtul juba autoga tagasi kodus olema. Siis helistasin ARKisse, et täpsustada mõningaid Eestis arvele võtmisega seotud nüansse, kuna auto mootor on päris korralikult tuunitud. Kui lõpetasin kõne ARKiga, helistas tagasi see müüja. Nimelt oli üks autoäriga tegeja saanud kah jälile sellele autole ja helistas talle samal ajal, kui mina ARKiga vestlesin. See mees maksis auto eest jupi maad kõrgema hinna, kui meil juba kokku oli lepitud ja tegi koheselt ära ka ülekande internetipangas. Mõne nädala jagu hiljem oli see auto uuesti müügis, seekord ca 2,5 korda kõrgema hinnaga ja osteti mõne päeva jooksul. Nüüd sel sügisel tuli see auto uuesti korraks müüki, peaaegu sama kõrge hinnaga ja osteti jälle ära väga kiiresti. Ühesõnaga tegu on ühe väga otsitud, kerge ning ääretult nobeda 4-kohalise sportautoga 70ndatest, mille väärtust paljud hinnata ei oska, aga vastavates ringkondades on nende V8 versioonide leidmiseks pidevalt õnged vette visatud. Mis on selle auto mark ja mudel.

PS: Ise ei oma mersut, aga kuna talvel oma japsibussiga selle keemialöga sees ei sõida, siis kasutan isa W124TE (diisliks tehtud) universaali suurema kola vedamiseks. Varem oli peres ka üks W116, sellega kah päris piisavalt sõita saanud: http://www.carrating.org/documents/cars/1/11R739o4z3W3P6E5m2
U5.JPG
(muide, see auto on vist veel tänasenigi alla 200tkm tegeliku läbisõiduga, kui just viimane omanik seda väga ohtralt kasutama pole hakanud)
hokan
09:58 16.11.2006
Esimene ja tagumine ots meenutavad väga Camarot, kuigi sel pole vist sellist kolmnurkset tagumist küljeakent.
lauri
11:21 16.11.2006
äkki on see auto hoopis euroopa päritoluga?
gupi
11:52 16.11.2006
See peab olema Camaro.Kerekuju muid valikuid ei jäta. Aasta ehk 79 ja mudel Z28?
ts
11:54 16.11.2006
Euroopa päritolu vastu räägib kirvega tahutud raske armatuur ning ebamäärane disain ;-)

tundub buick või olds olevat... (vist) Buicki poolt räägib justnagu see V8 versioonide tagaajamine
samas jälle-> siseviimistlus on USA kohta tõesti nagu liiga korralik

Camarol teatavasti (nagu ka teistel ponydel) sellist tagaklaasi ei olnud
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte