Kus kohast sa võtad selle va. need on lisa tahvlid mis täpsustavad märgi mõju ehk vastav pööre keelatud tööpäevadel ja nendel kellaaegadel. Liiklus on ikka tõsiselt lolle täis.
EDIT: kui see nüüd oluline on, siis eks ma jah katsun üksinda sõitmised teha ilusa ilma korral pigem tsikliga. See pilt on laenatud, mitte enda tehtud.
Olen hulga aega mõelnud mida võiks selline märk tähendada, koogle ei aidanud.
Jalaväe pataljon? irw!
Tartu mnt Viru kaevanduse lähedal KL- kas see on Kaitseliit:)
Olen ka mujal eestis selliseid märke kohanud ja tähed neil on varieerunud, mida see võiks tähendada?
Tee algus-, lõpp- ja vahepealseid punkte, millele on antud kindel aadress, nimetatakse jaotuspunktideks ning teedel võib neid ära tunda JP-märkide järgi.
Sattusin käima kord Tallinnas, leidsin parkimiskoha pedepalee juures ja peale parkimist torkas silma selline liiklusmärk. Minu teada tähendab peatumine sõiduki seismajätmist sõitjate peale- või mahaminekuks või kauba laadimiseks. Esimest korda elus näen, et seda toimingut, mis eeldab juhi viibimist autos või auto juures, tuleb tähistada parkimiskellaga. Parkimise puhul oleks see kõik mõistetav, aga parkimine on siin keelatud...
Kui sa seal kella ei pane, siis peale kingakarbi üleandmist kolmandal korrusel auto juurde naastes 7 minuti pärast suundud järgmisena parkimistrahvi vaidlustama... Setõttu võib järgmine kingakarp hilineda...
Kauba peale- või mahalaadimine eeldabki olemist sõiduki juures. Kui sõiduki juurest lahkud, siis on tegemist parkimisega ja selle jaoks ongi lisamärk parkimisajaga. Mis siin arusaamatut on?
Kärss on taaskord korraliku prääniku üles leidnud... Reaalselt piisanuks märgist "parkimine" koos lisatahvliga "parkimiskellaga viisteist minutit".
Nii. Hakkame siis selle märgi järgi käituma. Ülemine märk: parkimine on keelatud, seega pole keelatud peatumine. Peatuda võib kauba laadimiseks või reisijate peale- või mahaminekuks - aeg selle jaoks reguleeritud pole.
Keskmine märk: kitsendab põhimärgi kohustusi-lubadusi. Seega ei tohi peatuda - parkimisest rääkimata - sõiduk kauba laadimiseks või ühissõiduk üldse sellel alal.
Viimane märk: reguleerib parkimiskellaga põhimärgi lubadusi-kohustusi. Seega ei tohi esimesed viisteist minutit märgi alas parkida ja see mitteparkimine tuleb fikseerida kellaga. Seejärel pargi palju süda lustib.
Nüüd võiks oma nime avalikustada see idioot, kes selle kombinatsiooni oma "tarkusest" välja mõtles. Lauslollus lokkab Eestis viimasel ajal massiliselt, keeldun sellele alandlikult kaasa määgimast. Selline sapine märkus enne 2018. aasta lõppemist, mis lähebki ajalukku kui Idiootide Aasta, kui kokku võtta kõik, mis avalikus elus toiminud. Punkt.
Katke see parkimiskella tahvel kinni ja saate aru, mis seal toimuma hakkaks. Mingi buss sätiks end sinna seisma ja kaubaautod vaadaku ise, kuidas oma koorma poodi saavad ja ka vastupidi, kuller viib oma kaks karpi kingi poodi ja teeb korraliku hobusemehe lõuna mõnes sealses söögikohas.
Vahet pole, igaüks oskab seal käituda nii, et trahvi ei saa. Aga soovi korral annab võimaluse ka juristidele tööd pakkuda. Samast juriidiliselt poolkorrektsest lollusest oli siin lehel juttu (koos selgitava artikliga) juba 2015. aastal.
Üleüldse ei tohiks olla kusagil kunagi üleval sellist liiklusmärkide kombinatsiooni, mis oleks kaheti mõistetav, millest arusaaamine võiks võtta kellelgi rohkem aega kui silmapigutus või mis võib kutsuda esile naerupursatuse koos ohuga oma tuuleklaas täis tatistada:)
Juriidiliselt on seal kõik korrektne. Parkimine on keelatud märgist ees pool välja arvatud bussid ja kauba laadimine. Ja bussidele ning kauba laadijatele on aeg piiratud. Antud juhul 15 minutit, mille algus peab olema fikseeritud parkimiskellaga, et oleks võimalik kontrollida. Ja seda selleks, et ka järgmised bussid ning kaubaautod saaksid oma sisu sinna maha puistata. Sellest aru saamiseks ei pea küll advokaadibüroole maksma, piisab liiklusseaduse iseseisvast lugemisest.
Keegi kavalpea on igapäevased uudised (mida meie kartellimeedia eriti vahendada ei soovi) vormistanud lahedalt kunstipärasel viisil sõidukeeldu tähistava liiklusmärgi peale:)
Oleks loogilisem, kui tegu oleks ala märgiga, sest praegu oleks see nagu keelumärk ainult autojuhtidele.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.