Kasutatud sõidukid

Populaarsed margid

AUTOLEHT.EE - Suurim autoajakiri Eestis!

Škoda Roomster: odav ning küllaltki töökindel

Škoda Roomster: odav ning küllaltki töökindel(5)

Uuena palju kiita saanud Roomsteri võib kasutatuna osta väga soodsalt. Töökindlus on sel autol üldjuhul hea. Praeguseks viis aastat tootmisest maas olnud Škoda Roomster võiks soodsa tööauto otsingul olla ...
Suurem koorem, suurem sääst

Suurem koorem, suurem sääst(2)

Praegu lubatuist pikemad-raskemad veokid vähendaksid nii keskkonnasaastet, liiklusohtu kui ka veokulu kaubaühiku kohta, kuid erinevalt Põhjamaadest ja teistestki riikidest Eesti võimud neid liiklusse lubama ...
Imemootoriga autod ehk üks üllatus teise järel

Imemootoriga autod ehk üks üllatus teise järel

Kui keegi arvab, et sisepõlemismootorite arendamisele on tõmmatud kriips ning peagi on kõikjal vaid vaikselt undavad elektrijõuallikad, on see sügavalt ekslik. Uusi ja rabava konstruktsiooniga ...

RSSUUDISED

Max Verstappen krooniti virtuaalsarja meistriks

Max Verstappen krooniti virtuaalsarja meistriks

Autospordis koguvad populaarsust virtuaalsed võidusõidud ja reedel lõppenud Team Redline's Real Racers Never Quit sarja võitis Max Verstappen. Sarja 12 etappi sõideti maailma erinevatel radadel ning ...

Autoralli maailmameistrid, 7. osa – Juha Kankkunen

Autoralli maailmameistrid, 7. osa – Juha Kankkunen

Seekord teeme tagasivaate mõned päevad tagasi oma 61. sünnipäeva tähistanud Juha Kankkuneni karjäärile. Juha Kankkunen – rahutu hing Maailmameistreid ja nende saavutusi hinnates on paratamatu, et ikka ...

Eestis müügil: kolm soodsat luksusautot (ja seejuures päris korralikku)

Eestis müügil: kolm soodsat luksusautot (ja seejuures päris korralikku)(26)

Soodne luksusauto pole miski imeasi, kuid enamasti kehtib reegel „mida soodsam ostuhind, seda hirmsam omanikupõli“. Sedapuhku proovisime leida autosid, mis ehk juukseid kohe halliks ei aja. 2003. a ...

Tesla müüs avakvartalis mullusest rohkem autosid

Tesla müüs avakvartalis mullusest rohkem autosid(4)

Tesla müüs esimeses kvartalis umbes 88 400 autot, mis ületab mulluse võrdlusperioodi 40 protsendiga. Tesla müügitulemus tuli paljudele üllatusena ning viis firma aktsia börsil tõusule. 2019. aasta esimeses ...

Millise summa eest saab Mercedes-AMG GT 63 810hobujõuliseks?

Millise summa eest saab Mercedes-AMG GT 63 810hobujõuliseks?(1)

Saksa tuunija Wheelsandmore uusim looming kannab nime Cummander ja kujutab endast kuni 810hobujõuliseks forsseeritud Mercedes-AMG GT 63 S-i. Standardseades pakub nimetatud auto 639 hj, „lahjema“ versioonina ...

Lamborghini tänane toodang: nahkistmete asemel näomaskid

Lamborghini tänane toodang: nahkistmete asemel näomaskid(2)

Superautotootja Lamborghini alustas mõne päeva eest oma tehases näomaskide ja näokaitsesirmide tootmist. Lamborghini Sant’Agata tehase osakond, mis muidu valmistab kallite superautode sõitjateruume ning ...

Kvartalitulemused hakkasid laekuma: Volvo müük hävis viiendikuga

Kvartalitulemused hakkasid laekuma: Volvo müük hävis viiendikuga

Volvo müüs tänavu esimeses kvartalis 131 889 sõiduautot, mis tähendab mullusega võrreldes 18,2protsendilist müügilangust. Müügilanguse põhjusena toob Volvo ühemõtteliselt välja koroonapandeemia, mis on ...

 
F1: Sõitjad nõustuvad palgakärbetega

F1: Sõitjad nõustuvad palgakärbetega

McLareni võistkond otsustas kärpida personali palkasid ning palga langetamisega soostusid ka põhisõitjad Lando Norris ja Carlos Sainz. F1 hooaja algus viibib koroonaviiruse pandeemia tõttu ja mitmed tiimid ...

F1: Silverstone võiks korraldada mitu etappi

F1: Silverstone võiks korraldada mitu etappi

F1 MM-võistluste tänavusest kalendrist on juba edasi lükatud kaheksa esimest etappi ja sarja korraldajad kaaluvad mitmeid variante, kuidas tänavust hooaega läbi viia. Hetkel on esimene etapp, mille kohta ...

FOTOD. ABT tõstis Audi RS 7 võimsuse 740 hobujõule

FOTOD. ABT tõstis Audi RS 7 võimsuse 740 hobujõule

Tuuningufirma ABT Sportsline valmistab erimudelit ABT RS7-R 125 eksemplari. Tuunijad tõstsid tavamudeli 600-hobujõulise võimsuse 740-le ning pöördemomendi 800 njuutonmeetrilt 920-le. Kasutatakse ABT-i ...

Kolm värsket hobiautode pakkumist kaheksakümnendatest

Kolm värsket hobiautode pakkumist kaheksakümnendatest

Autoleht valis välja kolm viimase nädala jooksul auto24.ee-s müügile tulnud 1980-ndate autot, mis võiksid sobida hobiautoks. Kolm valitut tulevad eri riikidest: Jaapanist, Saksamaalt ja Ameerika ...

Autoralli maailmameistrid, 6. osa – Timo Salonen

Autoralli maailmameistrid, 6. osa – Timo Salonen

Järjekorras viiendaks autoralli maailmameistriks krooniti 1985. aastal soomlane Timo Salonen. Timo Salonen – lõdvalt meistriks Kõigi seniste autoralli maailmameistrite elu ja tegevust hinnates eristub üks ...

Haljala–Aaspere teelõigul jätkuvad ehitustööd

Haljala–Aaspere teelõigul jätkuvad ehitustööd

Alates 6. aprillist jätkuvad Tallinna–Narva maantee Haljala–Aaspere teelõigu ehitustööd, mis olid peatatud tehnoloogilise pausi tõttu. Teelõigule kehtestati talviste ilmastikuolude tõttu kahekuuline ...

Hiina Aiways hakkab Euroopas tellimusi vastu võtma

Hiina Aiways hakkab Euroopas tellimusi vastu võtma(7)

Shanghais asuv autotootja Aiways andis teada, et hakkab aprilli lõpus Euroopas vastu võtma tellimusi elektrilisele linnadžiibile U5. Autod müüakse otse tootjalt kliendile, mitte edasimüüjate vahendusel. ...

Veel uudiseid

FOORUMID

  • Küsi spetsialistilt: Tehnoülevaatus
  • Elektriauto mõttekus ja ELMO (4380)TO wb: vaata korraks suurt pilti - see, kui RMK manipuleerib statistikaga, ei ole enam ühe metsa (ühe ökosüsteemi) probleem, vaid turusolkimine, mis mõjutab palju rohkemaid ökosüsteeme, kui RMK üksi hävitada on jõudnud. See on omakorda otseselt seotud sellega, mil viisil on võimalik muud loodusvaenulikku inimtegevust loodusel endal kompenseerida. Ehk teisisõnu "hävitame aeglasemalt" (samal ajal kui enamus maailmast saastab rohkem kui meie siin tillukesel maalapil) vajaks hädasti asemele mehhanisme, mis loodusel endal laseks end kiiremini parandada, sest need kaevandused uute autode (ja kogu muu lühikeseks projekteeritud elueaga olmerämpsu) tootmiseks, mis on meie silma alt küll ära, seal ei tehta kompenseerimiseks just palju (seeneteadlaste uuringud mullas oleva niidistiku eripäradest üle maailma, mis on laiemalt võttes aluseks taimedele maa peal, st kõigele, mida meil üldse näha õnnestub). Samuti alepõllundusest rääkides on tungivalt soovitav süveneda esmalt teemasse (kus, millised puistutüübid, mis aastaajal, mis tehnikaga Eesti eri osades ja mullatüüpide puhul ja seda kõike tehti vaid 100-200t inimese toitmiseks - ma küll ei julge väita, et praegune raundapipõllumajandus rasketehnikaga on loodussõbralikum...). Keskkond on tervikmõiste. Seal ei saa vaadata eraldi ainult endale meeldivat osa. Pildid illustreerivad registris olevat metsa, praegu käin ülepäeviti kalal, iga kord võiks selliseid pilte teha "Aabsalust ja Aanjast Alutaguseni". # uutel autodel on heitgaaside osa õhu reostamisel väga väike - põhiprotsendi # annavad osakesed, mis tekivad rehvide, tee ja pidurite kulumisel + liikumise # tõttu uuesti õhku paisatud osakesed Hübriididel ja särtsukatel on siin selge eelis ainult fossiilkütuseid põletavate autode ees, kuna valdav enamus pidurdamisest toimub ju "ilma piduriklotsideta". Fossiilikate puhul saab aga manuaalkasti puhul väga edukalt mootoriga pidurdades ka terve linna läbi sõita - automaatkastid jäävadki fossiilikatel klotsitolmu tootma vaatamata juhi püüdlustele. # Just oli Eestis torm ja elektita nii suur osa. Tanklad kinni. Paari oli vist genekas # soetatud, aga üldiselt ühtegi liitrit ei saadud müüdud need päevad kui elekter oli ära. Minul oli samal ajal päris mitme kuu varu kodus olemas. On ka praegu, sest traktorit ei käidagi tanklas tankimas. Kui on loodud võimalused, et ka särtsu saab hoida kodus varuks, kaob siit teemast jälle üks skeptikute argument ära. Kas just mitmeks kuuks vaja on (EL-is praegusi kevadtööde aegseid liikumispiiranguid nähes on äkki sellestki vähe), aga oleks suur asi, kui saaks varuda paariks nädalakski. Selle aja jooksul, kui just Päikest ei tule, siis tuul vast ikka puhub. Senikaua, kui seda lahendust ei eksisteeri, sõitke särtsukatega seal, kus on varustus tagatud ja ärge rääkige km maksudest jms kohas, kus hetkel (veel) alternatiivid puuduvad. Kõik lahendused on head nii kaua, kuni inimestel jagub mõistust kõiki mune mitte ühes korvis hoida ja sellest tulenevat kasu turvalisuskaalutlustel pole õiglane kah ainult fossiilikate kasutajate kanda jätta. TO xil: puugaasiga saab üllatavalt palju asju ära teha. Praegu kodus igavlevad nupumehed muudkui meisterdavad ja jagavad neid tulemusi juutorus. Foorumis on tore teoretiseerida, kas ja kuidas on õigem elada, aga kui sul on kasvõi ainult üks hektar põldu, mingi traktor ja väga hea labidas, tuleb hakata tegema väga reaalseid valikuid, et kas tegeleda riikliku süsinikupoliitikaga või tagada perele sõltumatus järgmisest "lambakarja" ostupaanikast. Lähikuudel lastakse majandusest tohutul hulgal õhku välja - koos sellega peaks korrasuma ka inimeste väärtushinnangud ja riikide tasandil seatud prioriteedid. See uus majanduslik olukord ise peaks tegema juba keskkonnale head, kuna nüüd lennatakse vähem, sõidetakse suurema asemel väiksemaga ja ehk kolib peale eriolukorra lõppu ka rohkem ummikutekitajaid ühistransporti või sadulasse (kasvõi särtsu toel, nt Biltema särtsurataste hinnad on üsna meeldivad meie kohalikega võrreldes!).
  • 00:47kütuse hind maailmaturul (27)
  • 23:54Skoda Superb (2010) DSG 1.8 TSI 118kw (16) Skoda
  • 22:48Elektriauto mõttekus ja ELMO (4380)
  • 22:23laguna 2 (60) Renault
  • 21:59ohtlikud idiootsed möödasõitjad (350)
  • 21:49Millal rehve vahetada? (92)
  • 21:45Auto ost/müük kriisi ajal (72)