Uus Lexus CT 200h sai Euro NCAP-lt maksimaalse viietärnise reitingu

LFoto: Lexusexus CT 200h sai Euro NCAP-lt prestiižika viietärnise reitingu kokku 83 punktiga sajast. See tulemus paigutab uue Lexuse preemiumklassi kompaktautode turu kõige turvalisemate sõidukite sekka.

See saavutus on veelgi olulisem sellepärast, et Euro NCAP võttis 2009. aastal kasutusele uut liiki ja palju rangema kokkupõrkekatsete programmi. Uus programm koosneb neljast kategooriast: täiskasvanud sõitjate ohutus, laste ohutus, jalakäijate ohutus ja uudsena lisandus juhi abisüsteemide kategooria. Hinnatakse ka vigastuste ennetamise ja leevendamise funktsioone nagu turvavöö hoiatus, elektrooniline stabiilsussüsteem (ESP) ja kiirusepiiraja. Viietärnise reitingu saamine on aasta-aastalt üha raskemaks muutunud.

Lexus CT 200h sai 94% täiskasvanud sõitjate ohutuse, 84% laste ohutuse, 55% jalakäijate ohutuse ja 86% juhi abisüsteemide kategoorias.

Täiskasvanud sõitjate ohutuse kategooria puhul tõi Euro NCAP esile maksimumpunktid, mis CT 200h sai külgbarjääri sõitmise katses, juhi ja kaassõitja põlveturvapatjade pakutud hea kaitse ning väga hea kaitse lülisambavigastuste eest. Tänu Lexuse teise põlvkonna lülisambavigastusi vähendavale (WIL) istmetehnoloogiale sai uus preemiumklassi kompaktauto suurepärase tulemuse kaitse eest tagant otsasõidu korral.

Laste ohutuse katsetes sai CT 200h hea tulemuse nii 18 kuu vanuste kui ka kolmeaastaste laste ohutuse kategoorias. Jalakäijate ohutuse kategoorias pakkus põrkeraud head kaitset jalakäijate jalgadele, saades Euro NCAP-lt maksimaalse arvu punkte.

Foto: LexusUus Lexuse preemiumklassi kompaktauto on oma klassis ainus auto, mille standardvarustusse kuuluva kaheksa turvapadja seas on ka juhi ja kaassõitja põlveturvapadjad. Põlveturvapadjad avanevad näidikupaneeli alumises osas samaaegselt eesmiste turvapatjadega, et vähendada vigastusi, mis võivad tekkida kokkupuutumisel roolisamba ja armatuurlaua alumiste osadega.

Preemiumklassi kompaktautode turul on CT 200h ka esimene auto, mille saab tellida koos valikulise kokkupõrget ennetava ohutussüsteemiga (PCS). PCS-süsteem optimeerib kokkupõrget ennetades eesmiste turvavööde ja hädapidurduse süsteeme, et leevendada kokkupõrke tagajärgi ja inimeste vigastusi ning rakendab automaatselt pidurid, kui süsteem tuvastab, et kokkupõrge on vältimatu. PCS-süsteemiga koos töötav isekohanduv püsikiirusehoidja (ACC) reguleerib CT 200h kiirust automaatselt vastavalt ees sõitva sõiduki kiirusele.

Uus Lexus CT 200h sai Euro NCAP-lt maksimaalse viietärnise reitingu 

Lexus on müünud 500 000 hübriidautot

Lexus on müünud 500 000 hübriidautot(16)

Jaapani autotootja Lexus teatas, et on maailmas müünud üle 500 000 hübriidi, esimese Lexuse hübriidautona jõudis Euroopas 2005. aasta lõpus müügile RX 400h. Novembri lõpu seisuga oli Lexus suutnud omaniku ...

Tagasi tulevikku koos Lexus CT200h-ga

Tagasi tulevikku koos Lexus CT200h-ga(6)

See ei ole kindlasti maailma esimene hübriidauto, ent kindlasti on see esimene omasugune premiumklassis. Väikese luukpära juured ulatuvad aastasse 2010, Genfi autonäitusele. Sellal kutsuti seda LF-Ch ...

Ülaltoodud informatsioon on ligikaudne ning esitatud auto24 AS'ile teadaolevate andmete põhjal. auto24 AS ei vastuta andmete ega kajastatud informatsiooni õigsuse eest. Küsige individuaalset (hinna)pakkumist konkreetse müüja käest. Selle mudeli andmed on seisuga 25.07.2019.