Tšehhi autotootja Škoda hakkab koostöös India autotootjaga Tata Motors arendama arenevate turgude jaoks mõeldud odavautot, kirjutab Automotive News Europe.
Škoda kasuks kallutas selle projekti ettevõtte oskus luua ja toota soodsaid ja korraliku kasumimarginaaliga sõidukeid.
See on kaasa toonud olukorra, kus Škodast on saanud Porsche järel VW kontserni teine kõige kasumlikum bränd. Möödunud aastal suutis Škoda selles vallas jätta selja taha senise teise koha omaniku Audi. Škoda käive kasvas möödunud aastal aga rekordilise miljardi euroni, seda esmakordselt ettevõtte ajaloos.
Koostöös Tataga loodav odavauto võib seda näitajat veelgi parandada.
Esialgu on plaanis luua kaks sõidukit: kompaktne crossover ja väike sedaan. Praegu pole selge, kas nende autode jaoks luuakse oma veermikuarhitektuur või võetakse kasutusele Tata enda Advanced Modular Platform (AMP).
Müügile peaksid need sõidukid jõudma 2019. aastal.
KOMMENTAARID