Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
11:17 21.04.2019
touareg2009 (registreerimata)
mul touaregil ees 537.000 km
2009a mudel ja tiksub veel hästi,kõik muu kah enam vähem korras
01:53 15.04.2019
Olari32
Mul küsimus raadio paigaldamisel. Kuidas saada tööle Android raadio puhul roolinupud. Autoks Kia Ceed ED 2008a. Kõik muu on olemas, aga ei oska ühendada kuidagi mini-ISO C2 pistikus olevaid juhtmeid. Mida sealt üldse võtta? Uuel raadiol olemas 2 juhet: CAN_TX ja CAN_RX. Ehk oskab keegi targem aidata?
19:30 13.04.2019
Kärss
Nagu on tehtud sujuvalt väiksemaks võipakid, kohupiimapakid jne ning klient ei mõtlegi selle peale, et saab sama hinnaga vähem tegelikku toodet... Enamus märkaks vaid odavamat hinda ega paneks "liitrihinda" tähelegi.
11:24 12.04.2019
ponsse
Pildid ,kui auto mootor ei tööta ja kui töötab.
21:21 08.04.2019
urmas1976 (registreerimata)
Tere!kas sellele koodi on võimalus saada?
08:58 06.03.2019
Kärss
# Kärss puhka jalga natuke.

Muu elu on kah olemas, puhkasin tervest internetist. Piisavalt, või peaks veel natuke? :) Provotseerid täiesti vale inimest, kuna minu strateegia trollidega käitumisel pole kunagi olnud kustutamine, vaid jätan sellised ülbitsemised ja ärplemised alati alles, et see säiliks foorumis ajast aega. Et kõik näeks ja teaks, milline mentaalne stabiilsus ärpleja kõrvade vahel valitseb. Ükski adminn ei suudaks seda peale kustutamist enam paremini tõestada. Nii et anna julgelt minna nii kaua, kuni mõnel tehnilise poolega tegeleval adminnil mõõt täis saab.

Kui siin tekitasid küsimusi need minu esitatud küsimused selle Soome autoajakirjandusest läbi jooksnud väite kohta, siis minu küsimused on pigem retoorilised, kuna algallikas (vähemalt see artikkel, mida ma algallikaks toona lugedes pidasin) neile küsimustele ei vasta. Eks ma loogiliselt mõtleva inimesena võin ju oletada neid vastuseid, aga nii radikaalne (kuigi samas ka peaaegu usutav) väide vajaks “natuke” rohkem taustainfot kui ainult väide ise. Eks see info on kusagil tõenäoliselt ka olemas, kui tegemist ikka fakti, mitte arvamusega.

Minu pandud lingid olid lihtsalt google esimese lehe vastused pehme seguga lamellide lühendi kohta, taotluslikult nii vana rehvitest kui praegu kehvitavad veebipoed. Ei ole tegemist ei ajaloohõlma kadunud ega mitte ka eile leiutatud väljendiga, autoringkondades ja jupipoodides igapäevane käibefraas läbi aegade. Google teise ja kolmanda lehe vastuste kopeerimine siia tundus natuke pointless.

/EDIT: kui rehvi tähistusega kursis pole, siis siit leiab kõik vajaliku, sh ka SC lühendi
https://www.reff.ee/rehviinfo/rehvi-tahistused/ /

Nüüd teemasse kah. Traffikule sügisel ostetud Contid (Vancod) on kahtlaselt ära kulunud, läbisõit oktoobrist alates on alla 20tkm, aga lamellide servad on esisillal ümarad ja lamellid ise kah irvakile tõmbunud (107kW mootor, st ei mingit peenestamist, mis rehvidele liiga saaks teha, seda tõestab vast ka täiesti ilus ja terav rehviprotektori külgserv). Praegu jää peal sõites pole üldse seda tunnet, et auto oleks nagu tee külge liimitud (nagu oli sügisel). Pigem on tunne, et kui naastud välja sikutada, jääks omaduste poolest alles sisuliselt suverehv. Naastud on küll lühikesed, rehvist eriti välja ei ulatugi, aga selle kohta peavad ikkagi ausalt. Kolmandal pildil on üks tagarehvidest (teine on samasugune), lamellidel veel servad teravad, rehv näeb ka muus osas märgatavalt värskem välja. Viimased kaks pilti on teise auto rehvid, tegemist Continentali kõvade nn Kesk-Euroopa lamellidega, mis meie talves üle ootuste hästi hakkama on saanud. Valitud sai kõvad lamellid just sel põhjusel, et talvel Vahemere äärde jm sõites pehmeid lamelle mitte ära kulutada. Nendega on sõidetud kahe aastaga umbes 60tkm, millest jää/lume peal üsna vähe. Sama tootja, erinev tehnoloogia, umbes sama rasked autod – kõrvuti vaadates ei saa öelda, et need vähemalt 40tkm kehvemad välja näeksid, pidamine on ka sellel (kolmandal) talvel väga hea. Kindlasti mitte nii hea, kui uuel pehmel lamellil võiks olla, samas mitte liiga kaugel ka sellest sügisel ostetud naastust, nii et hädaldamiseks küll põhjust pole. Selles valguses võiks naastu/lamelli vastupidavuse (kulumine/pidamine/vanus) väitele alla kirjutada vaatamata sellele, et tegu meie kliimavöötme jaoks “valede” lamellidega (et mitte öelda lamelleeritud ümaraservaliste vihmarehvidega). Aga see on lihtsalt minu jaoks huvitav üksiknäide, mille põhjal ei maksa mingeid kaugeleulatuvaid järeldusi teha.

Sügisel 4Maticu alla pandud IceContact2 on igati testivõitja nime väärt, tõesti mitte ainsamatki etteheidet, järgmisel talvel saavad veel kaks autot tõenäoliselt samad naastud omale, kui just järgmise aasta rehvitest millegi inspireerivaga ei suuda üllatada:)
järgmine lk »