Vaatavad kyll ja ralli hakkab populaarsust saavutama usa's eriti noorte hulgas...
SCCA Pro-Ralli on usa ralli meistri v6istluste sari kus osav6tjate arv on piiratud 80-140 osav6tjani(erinevatel ettappidel)keskmiselt 14-25 kiirus katset, tipp s6itjad on enamasti va"lismaalt:Inglased, iirlased, uusmeremaa, austraalia, poola, soome, rootsi, itaalia, prantslased, canadakad, leedukad, yks eestlane, kreeklased, bulgaarlased...jne.
autod on nii tipp klassi omad (ettevalmistatud Pro-Drive poolt )+
Tehaste meeskonnad: Subaru, Mitshu, hyndai, dodge, chraysler...
on palju N-grupi autosid, populaarne on 0-klass (vaba klass)
kus v6ib k6ike teha...on ka va"he vanemaid ralli autosid... olen ise v6itnud mitmeid Pro-rally soite, nii Ford Focus'ega, kui ka Audi TT'ga
Mis sest jurast ikka vahtida. DRAGRACE, NASCAR, CART on need, mida vaadata. Need on alad, mida on põnev vaadata; need on alad, kus möirgavad tõelised V8 mootorid; need on alad, kus ei näe nõmedaid riisirakette ja muud eurojura
Maitseasi! Kus nyyd on redneckid valja ilmunud?! Vastupidiselt, huvi siin on ka kasvamas ralli ja f1 vastu. Ameeriklane on lihtsalt vaga mugav ja votab hea meelega vastu seda mida talle pakutakse. Loomulikult kui suured rahad liiguvad NASCAR, CART sarjades, siis neile tehakse kohutavat reklaami ja massid liiguvad sinna. Kuid ega Indianapolise F1 etapil vahem rahvast ei ole. Cart sarjas olen ise ringi liikunud ja raakinud meestega kes on sellega seotud. Kuigi nad tegelevad cart sarjaga peavad nad F1 ikkagi maailma tugevamaks sarjaks. Asi on lihtsalt selles, et kellele kuuluvad need sarjad. Raagitakse, et ysna varsti on tulemas ka teine F1 etapp ameerikasse. Ralli poole pealt teab voibolla eelpool kirjutanud mees tapsemalt mis ka kus mida toimub. Olen kainud siin yhte rallit ka ise vaatamas ja yllatuseks ei jaanud see korraldamine eriti alla eesti rallidele
Mina ei vaata lõuna-Ameerika seebikaid, mingit usukanalit mis mul telekas on jne. Olen siis kohe mõne arust loll. Huvigrupid on erinevad. Selge, et ringrada ja ovaal on huvitavamad lihtsurelikule kui kui vaadata autot metsavahel ja uurida, kas järgmine hakkab selle põõsa tagant paistma varem kui kahe minuti pärast või hiljem. Ja sügada kahe auto vahel sääsekuppe. See teebki elu elamisväärseks ja mitmepalgeliseks, et võid valida mida vaatad. Mis areng oleks see kui kõik maailmas jälgiksid ainult wrc-d aga näiteks mitte pisikeste poiste kardisõitu. Poleks ei kardisõitu ega varsti ka WRC-d kuna järelkasvu tehnikaspordile poleks.
ei no jah. Aga mina ikka unistan sellest, et WRC saab kunagi ülemaailmseks ja kogub tohutult populaarsust. Et ise Gröönimaal
on WRC tohutul popp. Et WRC-s on suured rahad ja maailma parimad
piloodid (üle maailma - isegi nt. indoneesiast) ja oleks oma WRC TV
kus oleks otseülekanne jpms.
Ma ei saa jälle sellest aru, mis põnevat on nendes USA sarjades,
kus sõidetakse mingit ovaali. Mis kuradi rallimehed need on?
Otse oskab ju iga titt sõita, aga kui tuleks ovaali kurvid, siis
nood vennad ei oskaks küll kurve läbida. Pointless
Milleks nad peaksidki. Neil on oma kultuur ja spordialad välja kujuneneud. Kas meie vaatame ameerika jalgpalli, pesapalli, nascar`i, cart`i jne. isegi kui näidataks neid telekas? Raudselt vaadatakse siin rohkem ikka euroopa jalgpalli ehk soccerit. Igal ühel ikka oma alad ja plussid ning miinused.
muideks vaatavad küll. paljude arust on asi vaatamist väärt, aga
kuna rallit näeb ainult kaabeltelevisiooniga (mida paljudel pole),
siis ei nähta ka rallit.
WRC-st pole ju ülekandeid on mingi paar kaamerat kuskil raja peal ja asi mutt. Seal pole *****gi vaadata seega ei vaata seda sarja mitte keegi hea kui mõni lehest midagi loeb.
NASCAR ongi hea lihtne nendele USA idiootidele. Muudkui aga ringiratast...ringiratast. WRC on ju tohutu keeruline - tuleb kiirust valida, pidurdada. PÖÖRATA!!! ameerika burgeriajule käib selline asi üle jõu.
samuti on dragracinguga: gaas põhja ja minema, keerulisemat see aju välja ei võta.
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
Foorumis on KEELATUD:
Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
Otsene reklaam
Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
Teemast mööda rääkimine
Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
Võõra inimese pärisnime all esinemine
Sõnumite ja teemade kordamine
Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.